نکات متعددی در حوزۀ خدمات فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به برخی از موارد مهم این موضوع بپردازیم. با توجه به گسترش کاربرد اتومبیل و اینکه عموم افراد جهت رسیدگی به فعالیت های روزانه و افرایش رفاه زندگی خود، علاقه مند به خرید خودروی شخصی هستند، همچنان شاهد خرید و فروش خودرو به صورت نقد و اقساط می باشیم. ایران خودرو به عنوان یکی از کمپانی های معروف خودروسازی در داخل کشور است که توانسته طی سال ها فعالیت، محصولات متعددی را تولید و به بازار خودرو عرضه نمایند. در حال حاضر فروش اقساطی ایران خودرو بخشی از معاملات بازار خودرو را به خود اختصاص می دهد. بدین وسیله افرادی که علاقه مند به خرید اتومبیل هستند و توانایی مالی جهت خرید نفد خودرو ندارند، می توانند از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو جهت تهیۀ اتومبیل مورد پسند خود از میان محصولات این کمپانی معتبر اقدام نمایند.

علت گسترش خدمات فروش اقساطی ایران خودرو

مجموعۀ آرشا خودرو دارای سابقۀ بلند مدت در حوزۀ تأمین و فروش خودروهای داخلی و خارجی می باشد و توانسته جهت جلب رضایت مشتریان و توسعۀ کسب و کار خود، فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را در کنار فروش نقدی ایران خودرو قرار داده است. بدین ترتیب افرادی که از تمکن مالی کافی برخوردار نیست می توانند از چنین شرایطی جهت خرید اتومبیل مورد پسند خود استفاده نمایند.

هنگام استفاده از خدمات خرید و فروش اقساطی ایران خودرو باید توجه ویژه نسبت به یک سری فاکتورهای مهم داشته باشید که می توان به مطمئن بودن مرکز ارائه دهندۀ خدمات، شرایط تحویل اتومبیل، تعداد و مبلغ اقساط و قیمت نهایی اشاره نمود. کسب اطلاعات جامع نسبت به شرایط  خرید اقساطی ایران خودرو ، به شما کمک می کند که با آسودگی خاطر اتومبیل مورد پسند خود را با قیمت و شرایط مناسب تهیه نمائید. در همین راستا می توانید با مشاوران فروش گروه آرشا خودرو به صورت اختصاصی مشورت نمائید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 534
نمایش همه
علاقه مندی ها ()