خودرو به عنوان یکی از وسایل نقلیه رایج در بازار به شمار می رود و عموم افراد علاقه مند به داشتن وسیلۀ شخصی جهت رسیدگی آسان تر به فعالیت های شخصی خود می باشند. در همین راستا کمپانی های خودروسازی همواره در صدد ارائه روش های متعددی جهت فروش محصولات خود به بازار خودرو می باشند.

در حال حاضر شاهد گسترش ارائه خدمات  فروش اقساطی خودرو در این بازار می باشیم. دلایل متعددی وجود دارد که کمپانی های خودروسازی و همچنین نمایندگی و عرضه کنندگان خودرو در سراسر کشور تلاش می کنند که در کنار فروش نقد محصولات خود، امکان خرید اقساطی خودرو را با شرایط متنوع به مشتریان خود پیشنهاد دهند و بدین وسیله بتوانند بستر را برای توسعۀ خرید و فروش اتومبیل فراهم سازند.

علت استقبال از خدمات فروش اقساطی خودرو

مجموعۀ آرشا خودرو نیز به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده به صورت حرفه ای فعالیت خود را در زمینۀ تأمین و فروش خودروهای داخلی و خارجی آغاز نموده است و بدین وسیله توانسته با تخصصی شرایط آسان، امکان خرید اقساطی خودرو  را برای عموم مشتریان در سراسر کشور فراهم سازد.

امروزه تنوع مدل اتومبیل افزایش یافته است و وضعیت نابه سامان بازار و تحریم های حاکم در اقتصاد ملی ایران موجب افزایش قیمت خودرو شده است. در نتیجه برای عموم افراد امکان خرید نقد اتومبیل فراهم نمی باشد. بدین وسیله شرایط فروش اقساطی خودرو به عنوان راهکار مناسب پیش روی انتخاب مشتریان قرار گرفته می شود. در نتیجه افراد متناسب با درآمد مالی که از آن برخوردار هستند، می توانند از خدمات فروش اقساطی خودرو استفاده نمایند و با پرداخت حداقل پیش قسط، اقدام به خرید اتومبیل نمایند. با افزایش تورم سالانه، بهره مندی از شرایط فروش اقساطی خودرو راهکار مقرون به صرفه ای جهت خرید خودرو به شمار می رود. جهت کسب اطلاعاتب بیشتر در خصوص آخرین شرایط فروش اقساطی خودرو می توانید با کارشناسان فروش گروه آرشا خودرو مشورت نمائید.

شماره های تماس: 02148000998 

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 539
نمایش همه
علاقه مندی ها ()