فرآیند ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس بسیار پیچیده می باشد و کار پر هزینه ای می باشد چون متناسب با قیمت خودرو می باشد. قطعاً هزینۀ خدمات ساخت سوئیچ رنو نیز نسبت به خودروهای داخلی می تواند گران تر تعیین گردد. سوئیچ رنو متشکل از قطعات الکترونیکی متعددی است که هر یک از آنها نقش اساسی در عملکرد سوئیچ و ریموت رنو دارد. کمپانی خودروسازی رنو در کشور فرانسه فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته موفق به ساخت خودرو در مدل های مختلف گردد. از این رو شما می توانید در لیست محصولات کمپانی رنو، شاهد تولید مگان، داستر، لتیتود، کپچر، تالیسمان و ... باشید. فناوری سوئیچ رنو متناسب با مدل های مختلف این کمپانی متفاوت تعیین می گردد. البته ریموت رنو با تکنولوژی متفاوت ساخته می شود.

مرکز تخصصی تهران کار کی سال های متوالی است که مجموعۀ خود را در زمینۀ ارائه خدمات فنی ساخت و تعمیرات ریموت و سوئیچ خودروهای لوکس و برند آغاز نموده است و در لیست خدمات، قادر به ارائه خدمات ساخت سوئیچ رنو به دارندگان خودروهای این برند می باشند.

ارائه خدمات تخصصی ساخت ریموت اورجینال رنو

از جمله خدمات مهم و اساسی که دارندگان خودرو خواستار دریافت آن هستند، ساخت سوئیچ یدک رنو، ریموت رنو در مدل های مختلف می باشند. به عبارتی نحوۀ پروگرام و کددهی سوئیچ رنو کولئوس متفاوت از ریموت رنو مگان می باشد که این نکتۀ مهم را می توان در مدل های مختلف این برند ملاحظه نمود. فناوری ساخت سوئیچ رنو با گذشت زمان تغییر یافته است و از سیستم کلیدی به کارتی ارتقاء یافته است و جهت ساخت سوئیچ رنو طرح های جدید باید از خدمات مجموعه های معتبر استفاده نمائید. در حال حاضر جهت دریافت خدمات تخصصی ساخت ریموت رنو، سوئیچ رنو و دیگر برندهای معتبر می توانید از تخصص مجموعۀ تهران کار کی استفاده نمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()