کمپانی مرسدس بنز جهت ساخت سوئیچ بنز از فناوری روز استفاده می نماید و بدین وسیله توانسته اند سطح امنیت خودروهای بنز را نسبت به محصولات دیگر کمپانی های خودروسازی ارتقاء ببخشد. شرکت خودروسازی بنز در کشور آلمان فعالیت خود را افتتاح نموده است و به عنوان یکی از برترین کمپانی های خودروسازی در جهان شناخته می شود. سوئیچ بنز برای مدل های مختلف تولیدی این کمپانی معتبر متفاوت از یکدیگر ساخته شده است و با گذشت زمان توانسته اند نسبت به گذشته سطح فناوری ساخت سوئیچ و ریموت بنز را در مدل های جدید این کمپانی ارتقاء ببخشند. کددهی ریموت بنز متفاوت از دیگر خودروهای لوکس صورت می گیرد و از تکنولوژی روز جهت انجام این کار استفاده نموده اند.

مرکز تخصصی تهران کار کی با هدف ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس وارداتی فعالیت خود را تأسیس نموده است و توانسته با بهره گیری از تکنولوژی دستگاه های پیشرفته، موفق به ساخت انواع ریموت بنز و همچنین انواع سوئیچ بنز و دیگر خودروهای لوکس از جمله پورشه، ولوو، هیوندا، رنو و ... گردند.

سفارش سوئیچ بنز قدیمی

کمپانی مرسدس بنز، توانسته محصولات خود را در کلاس های متفرقه E,S,C,A,B,SL,CL,G تولید و به بازار عرضه نماید. در نتیجه فناوری سوئیچ بنز در مدل های مختلف محصولاتش نسبت به دیگری از روش های متفاوت کددهی استفاده شده است تا بدین ترتیب بتوانند سطح امنیت اتومبیل های خود را از نظر سرقت بهبود ببخشند. تراش کلید، تعریف سوئیچ، ساخت سوئیچ و پروگرام دهی سوئیچ در مدل های مختلف سوئیچ بنز متفاوت تعیین می گردد. با توجه به اینکه نمایندگی رسمی کمپانی بنز در ایران وجود ندارد، جهت ساخت ریموت و سوئیچ بنز باید به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه نموده و نسبت به تهیۀ کپی ریموت بنز اقدام نمائید. جهت سفارش ریموت بنز با رعایت نکات امنیتی می توانید از تخصص مجموعۀ تهران کار کی بهره مند  گردید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 358
نمایش همه
علاقه مندی ها ()