بهترین مرکز خرید لاستیک دانلوپ

توجه به این نکته ضروری است که نوع لاستیک مورد نیاز شما، به نوع خودرو و همچنین شرایط معمول رانندگی شما، بستگی زیادی دارد. بنابراین، جهت کسب اطلاع بیشتر در زمینه نوع تایر مناسب خودروی خود، با کارشناسان تایر ایرانیان، به عنوان متخصصین فروش لاستیک دانلوپ تماس حاصل نمایید. همچنین، همراهی ما تا انتهای مطلب، در کسب آگاهی بیشتر از عملکرد تایرها، حائز اهمیت می‌باشد.

لاستیک های کوچک چگونه می توانند وسایل نقلیه سنگین را حمل کنند؟

یک حلقه مهره‌ای قوی در قسمت داخلی لاستیک، جایی که لاستیک و رینگ به هم متصل می‌شوند، تعبیه شده است. این حلقه مهره‌ای، تایر را با رینگ محکم نموده و با حداقل سازی تغییر شکل لاستیک، ایمنی را تضمین می‌کند. با اعمال فشار، حلقه مهره قوی، می‌تواند تا 3 تن را ، پیش از جدا شدن از لاستیک، تحمل نماید. در نظر داشته باشید که برای شکستن حلقه مهره، بیش از 6 تن نیرو لازم است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه، می‌توانید با مرکز تایر ایرانیان و مشاورین لاستیک دانلوپ، ارتباط برقرار نمایید.

کاربرد تایر

به گفته مشاوران تایر ایرانیان، مهمترین کاربرد یک تایر خودرو را می‌توان به این شرح ارائه داد:

 سطح تماس هر تایر به اندازه یک دست است، با این حال، می‌تواند وزن وسیله نقلیه و سرنشینان آن را تحمل کند. همچنین لاستیک، تنها بخشی از وسیله نقلیه است که با جاده در تماس است. و هنگام استارت زدن، رانندگی، ترمز کردن یا پارک کردن، لاستیک‌های خودرو، می‌توانند به موفقیت تکمیل عملکرد فرمان، کمک شایانی نمایند. جهت اخذ دانش بیشتر در این حوزه، به برقراری تماس با مشاورین لاستیک دانلوپ در مرکز تایر ایرانیان، اقدام نمایید. فروش لاستیک میشلن از طریق سایت انجام می گیرد . 

نمایندگی فروش لاستیک دانلوپ

تایر ایرانیان به عنوان نمایندگی فروش لاستیک دانلوپ، از جمله مراکز صاحب نام در عرضه و توزیع بهترین تایرهای بازار می‌باشد. این مجموعه، جلب خشنودی مشتریان را در سر لوحه فعالیت‌های خود قرار داده و جهت تحقق این هدف، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند. بر همین اساس، پیشنهاد می‌شود، تردید و نگرانی را در خرید از این مجموعه ، کنار گذاشته و در صورت نیاز به خرید انواع تایر از جمله لاستیک دانلوپ، از محصولات تایر ایرانیان ، دیدن فرمایید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 404
نمایش همه
علاقه مندی ها ()