ساخت سوئیچ هیوندا با استفاده از دستگاه های حرفه ای به صورت تمام اتوماتیک صورت می گیرد. همانطور که می دانید کمپانی خودروسازی هیوندا در کشور کرۀ جنوبی راه اندازی شده است و توانسته اند موفق به ساخت اتومبیل هایی همچون سوناتا، سانتافه، توسان، آزرا، النترا، جنسیس و ... گردند. گم کردن و ایجاد نقص فنی برای ریموت و سوئیچ خودرو از مهمترین دغدغه هایی است که رانندگان هر لحظه می توانند با این مشکل روبرو شوند. جهت دریافت خدمات ساخت سوئیچ هیوندا  می توانید با کارشناسان فنی مرکز تخصصی تهران کار کی تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر با دسترسی به تجهیزات پیشرفته قادر به ساخت ریموت هیوندا هستند.

تعریف و ساخت ریموت هیوندا

افراد اهل فن با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته به سهولت می توانند منطبق با مدل خودرو، فرآیند تعریف و ساخت سوئیچ هیوندا را انجام می دهند. بیش از چند سال از فعالیت مجموعۀ تهران کار کی می گذرد که توانسته اند مجموعۀ خود را به تجهیزات پیشرفته ای تجهیز نموده و به وسیلۀ آنها فرآیند کددهی جدید و ساخت ریموت هیوندا و دیگر اتومبیل های اروپایی و آلمانی را انجام دهند. با حفظ امنیت خودروی شما، اقدام به ساخت سوئیچ هیوندا می نمایند.

رانندگانی که با دغدغۀ شکستگی، افتادن داخل آب و ... برای سوئیچ و ریموت روبرو هستند، می توانند اقدام به کپی و یا ساخت مجدد سوئیچ هیوندا نمایند. تعریف مجدد کد بر روی سیستم ریموت و سوئیچ مفقودی نیاز به حذف کدهای قدیمی است که با استفاده از نرم افزارهای مخصوص صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با کارشناسان فنی به سهولت می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی درخواست ساخت ریموت هیوندا می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 451
نمایش همه
علاقه مندی ها ()