توربو شارژ جک s5 یکی از انواع توربو شارژ هایی است که برای این خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. توربو شارژ ها یکی از قطعات مهم و کاربردی در خورو ها به شمار می روند که برای تقویت موتور به کار می رود. توربو شارژ ها در تنوع بالا در فروشگاه توربو شارژ سیف الهی در نظر گرفته شده است و این مجموعه با بهترین قیمت توربو شارژ جک s5  و سایر توربو شارژ ها را به فروش می رساند.

به طور کلی زمانی که موتور در دور های بالا حرکت می کند نیاز به قدرت بیشتر و سوزاندن سوخت بیشتر دارد تا بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد اما با توجه به کم بودن سوخت سوزانده شده در دور های بالا، در خودرو های فاقد توربو شارژ عملکرد چندان مناسبی مشاهده نمی شود. قیمت توربو شارژ جک s5 بسیار مناسب بوده و در صورت خرید از مراکزی که فروش مستقیم این قطعه را دارند مانند فروشگاه توربو شارژ سیف الهی می توانید با بهترین قیمت توربو شارژ جک s5 را تهیه نمایید.

نحوه تاثیر گذاری توربو شارژ جک s5 در این خودرو

توربو شارژ جک s5 به منظور استفاده ی بهتر از موتور در نظر گرفته شده و  برای کارکرد آن نیاز به نیروی اضافه ای نداریم و تنها با استفاده از گاز های خروجی اگزوز می توان از توربو شارژ جک s5 استفاده کرد. زمانی که گاز های خروجی اگزوز در دور های بالا افزایش پیدا می کنند مناسب برای کارکرد توربو شارژ جک s5 می باشند بنابراین در دور های پایین توربو شارژ جک s5 حرکت نمی کند و در واقع نیازی به حرکت ندارد. بنابراین در دور های بالا ،گاز های اگزوز با انرژی گرمایی تولیدی ، به کارکرد توربو شارژ جک s5 کمک کرده و در نهایت این قطعه عمل کرده و هوا را به صورت متراکم به سیلندر تزریق می نماید. جهت اطلاع از قیمت توربو شارژ جک s5 و تعمیر توربو شارژ به سایت فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مراجعه فرمایید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()