جهت ساخت سوئیچ پورشه نیاز به دستگاه و تجهیزات حرفه ای است. ضمن آنکه اپراتور نسبت به کاری که انجام می دهد، تسلط کامل داشته باشد و بتواند با استفاده از دستگاه های پیشرفته، اقدام به ساخت سوئیچ پورشه نمایند.  ساخت کلید ضد سرقت، کددهی و پاک کردن کد ریموت، باز کردن درب خودرو بدون آسیب رساندن به آن، تعمیر و تعویض قاب و باتری از جمله خدماتی هستند که توسط مرکز تخصصی تهران کار کی به مشتریان ارائه داده می شود. با بهره گیری از دستگاه پیشرفته و تمام اتوماتیک امکان ساخت ریموت پورشه متناسب با مدل خودرو فراهم می باشد.

افرادی که دارای اتومبیل های پورشه هستند، جهت دریافت خدمات تعمیرات، سرویس و یا تهیۀ سوئیچ و ریموت یدک می توانند به نمایندگی های معتبر این برند مراجعه نمایند. با توجه به اینکه پورشه از برندهای خارجی محسوب می شود، در داخل کشور نمایندگی های متعددی ندارد و جهت دریافت خدمات از سوی این مراکز برای راننده راحت نمی باشد. از این رو پیش از اینکه با گم شدن سوئیچ و ریموت روبرو شوید، پیشنهاد می کنیم اقدام به ساخت سوئیچ یدک پورشه نمائید. داشتن سوئیچ یدک به فرد کمک می کند که در صورت لزوم بتواند با آسودگی خاطر تردد در سطح شهر و یا خارج از شهر داشته باشند.

جهت ساخت ریموت پورشه و امور تعمیرات سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس می توانید از خدمات مجموعۀ تهران کار کی بهره مند گردید. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه هایی است که قابلیت ساخت سوئیچ پورشه در مدل های مختلف را دارد. در حال حاضر خودروهای پورشه کاین، ماکان، پانامرا، باکستر و کیمن توسط برخی از افراد در داخل مورد استفاده قرار گرفته می شوند که ممکن است در مرحله ای نیاز به دریافت خدمات ساخت ریموت پورشه  داشته باشند که بتوانند جایگزین سوئیچ گم شده و یا خراب نمایند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 409
نمایش همه
علاقه مندی ها ()