سایپا یکی از شرکت های اصیل خودروسازی در ایران می باشد. بسیاری از افراد هستند که طرفدار خودروهای این شرکت هستند و تمایل دارند که از خودروهای این شرکت خریداری نمایند. شرکت های زیادی هستند که کارشان فروش اقساطی خودرو های مختلف می باشد که یکی از آن ها آرشا خودرو است.   فروش اقساطی سایپا  در آرشا خودرو با شرایط بسیار عالی انجام می شود، به گونه ای که مشتریان زیادی هستند که از خدمات بی نظیر این شرکت رضایت کامل دارند. بیشتر افراد به دنبال راه هایی هستند که بتوانند متناسب با بودجه ای که دارند برای خرید اقساطی خودرو اقدام کنند ولی از طرفی هم شرکت ها طرحی ندارند که این خواسته افراد را برآورده کنند؛ در واقع بیشتر این شرکت ها طرح هایی را دارند که منافع خودشان در پی آن هاست.

فروش اقساطی سایپا در آرشا خودرو متناسب با بودجه افراد انجام می شود و مشتریان می توانند با هر میزان بودجه ای که دارند خودروی مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری نمایند. از طرفی شرکت های دیگر امکان فروش اقساطی را با توجه به میزان بودجه مشتریان در نظر نمی گیرند و طرح های دیگری که منافع خودشان را در پی دارد به کار می گیرند.

فروش اقساطی سایپا در آرشا خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن

فرایند تحویل خودرو توسط شرکت های مختلف معمولا زمانبر است. با این حال تحویل خودرو در طرح فروش اقساطی سایپا توسط آرشا خودرو نسبت به شرکت های دیگر زمان خیلی کمتری می برد. مشتریان در این طرح پس از انجام مراحل ثبت نام و پیش پرداخت های تعیین شده پس از گذشت زمان اندکی می توانند خودروی خود را تحویل بگیرند و دیگر دغدغه هایی بابت تحویل دیر هنگام خودرویشان را نداشته باشند؛ به عبارتی دیگر در طرح فروش اقساطی سایپا توسط شرکت آرشا خودرو می توانید از مدت زمان خرید اقساطی سایپا و دسترسی به خودروی مورد نظر خود کاهش دهید و همچنین از میان ده ها مدل اتومبیل، خودروی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 581
نمایش همه
علاقه مندی ها ()