امروزه خودرو یکی از لوازم مورد نیاز در زندگی هر فردی به شمار می رود. با وجود خودرو های مختلف در بازار ممکن است انتخاب برای خریداران اندکی مشکل باشد ولی به هر حال هر کسی با توجه به سلیقه و میزان بودجه ای که دارد اقدام به خرید یک خودروی مناسب می کند. مهمترین رکن در انتخاب خودرو ممکن است قیمت آن باشد به همین خاطر شرکت های مختلف طرحی را به نام  فروش اقساطی خودرو راه اندازی کرده اند تا کسانی که قدرت خرید نقدی را ندارند بتوانند به صورت اقساطی صاحب خودروی مورد نظر خود شوند. شرکت آرشا خودرو شرکتی است که در زمینه فروش اقساطی خودرو فعالیت می کند و برای کسانی که به دنبال خودروی اقساطی می گردند از محبوبیت بالایی برخوردار است.

معمولا افراد به دنبال شرکتی می گردند که شرایط اقساطی خوبی را برای مشتریان فراهم می سازند. منظور از شرایط اقساطی یعنی تعداد اقساط، شیوه پرداخت اقساط و همچنین مبلغ پرداخت اقساطی می باشد.

فروش اقساطی خودرو فوری

همانطور که می دانید در طرح های فروش اقساطی خودرو، خودرو های خریداری شده را با گذشت مدت زمانی، به مشتری تحویل می دهند. این مدت زمان ممکن است چند ماه یا چند سال باشد. این در حالی است که تحویل زود هنگام خودرو یکی از دغدغه های اساسی هر فردی است. هر چه مهلت زمان تحویل خودرو از طرف شرکت به مشتری کمتر باشد افراد میل بیشتری به خرید اقساطی خودرو از آن شرکت دارند. همچنین اگر مهلت زمان تحویل خودرو به مشتری زیاد باشد افراد به دنبال شرکتی هستند که علاوه بر شرایط اقساطی خوب، خودرو را بتوانند زودتر تحویل بگیرند. شرکت آرشا خودرو همواره در تلاش بوده است که با شرایط خرید اقساطی خودرو به بهترین شکل، رضایت مشتریان را جلب کند و خودرو را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل مشتری دهند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
8 / 10
از 2 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1655
نمایش همه
علاقه مندی ها ()