خودروی بسترن از جمله محصولات کمپانی خودروسازی فاو کشور چین به شمار می رود. در حال حاضر توسط گروه بهمن موتور، خودروی بسترن در مدل های مختلف مونتاژ و عرضه شده اند و هم اکنون افراد زیادی مالک خودروی بسترن با مدل های B50، B30 و B50f می باشند. در این صورت هنگام خرید لوازم یدکی بسترن باید به مدل اتومبیل، توجه شود. خودرو به دلیل ساختار مکانیکی که دارد، هنگامی که از آن استفاده می شود، به دلایل مختلف، ممکن است برخی از قطعات بسترن دچار آسیب دیدگی شود و نهایتاً نیاز به تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی بسترن داشته باشید.

فروشگاه نیوپارت یکی از مراکز فروش قطعات و لوازم یدکی خودروهای سواری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. با بررسی وضعیت بازار توانسته شرایط مناسبی را برای فروش انواع لوازم یدکی بسترن در لیست خدمات مجموعه به دارندگان این برند اتومبیل ارائه دهد.

خرید قطعات اصل بسترن با قیمت ارزان

فروش قطعات خودروهای بسترن در دسته بندی های مختلف از جمله لوازم یدکی بدنه بسترن، لوازم موتوری بسترن، لوازم یدکی سیستم تهویۀ بسترن و ... صورت می گیرد. رادیاتور آب، رادیاتور بخاری، واتر پمپ، اویل پمپ، سر سیلندر کامل، درب عقب، گلگیر جلو، چراغ جلو و عقب، سپر جلو و عقب، آینه، یاتاقان، کاسه نمد، شمع، انواع فیلترات و ... برخی از انواع لوازم یدکی بسترن به شمار می روند.

هر کدام از قطعاتی که در ساخت خودرو مورد استفاده قرار گرفته اند، به صورت هدفمندان نصب شده است. به همین دلیل افتادن تنها یک پیچ و مهره می تواند صدماتی برای قسمت های مختلف اتومبیل بوجود آورد. بروز تصادف، داغ شدن موتور، استهلاک اتومبیل پس از طی مسافت طولانی و ... از جمله عواملی هستند که ممکن است شما را وادار به خرید لوازم یدکی بسترن و هر اتومبیلی که در اختیار دارید، نماید.

نکتۀ مهم و اساسی که هنگام تهیۀ  قطعات بسترن باید مد نظر داشته باشید، مراجعه به مراکز معتبر همچون مجموعۀ نیوپارت و خرید تضمینی قطعات اورجینال بسترن می باشد.

 

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 543
نمایش همه
علاقه مندی ها ()