یکی از خدمات تهران کار کی ، ساخت سوئیچ رنو می باشد که با کیفیت بسیار عالی به مشتریان عزیز ارائه داده می شود. ساخت سوئیچ رنو نیاز به مهارت و تجربه ی بالایی دارد تا بتوان سوئیچ را با بهترین کیفیت ساخت. به طور کلی خودرو های لوکس به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت و گران قیمت در آن ها ، دارای سوئیچ و ریموت بسیار خاص با قیمت بالاتر از خودرو های دیگر می باشد. اما تهران کار کی با حداقل قیمت ، ساخت سوئیچ پورشه را انجام می دهد. 

انواع خدمات این مجموعه شامل ساخت ریموت پورشه می باشد که برای انواع خودرو های پورشه انجام می گیرد مثل پورشه باکستر ،پورشه کاین ،  پورشه 911 کاررا S ، پورشه ماکان ، پورشه پانامرا ، پورشه کیمن و.... بنابراین اگر شما هم می خواهید ساخت سوئیچ پورشه را با کیفیت بسیار بالا انجام دهید با مراجعه به سایت تهران کار کی می توانید خدماتی عالی را دریافت کنید.  

سوئیچ و ریموت خودرو وسیله ای است که با استفاده از آن می توان خودرو را روشن و خاموش کرد. این وسیله قطعا از ضروری ترین لوازم خودرو بوده و در نگهداری آن باید بسیار دقت نمود. در مواردی که سوئیچ خودرو گم یا دزدیده می شود و یا بر اثر اتفاق هایی همچون افتادن سوئیچ در آب و.... ، دیگر به سوئیچ خودروی خود دسترسی ندارید، باید فورا اقدام به تهیه سوئیچ جدید کنید تا تنظیمات سوئیچ قبلی از بین برود و از مشکلات گم شدن ریموت ، جلوگیری کنید. تهران کار کی مجموعه ای کامل جهت ارائه خدمات ساخت ریموت پورشه می باشد که در زمان فوری این خدمات را به شما ارائه می دهد. جهت کسب هر گونه اطلاعات درباره ی  ساخت ریموت پورشه با کارشاسان ما در تهران کار کی تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم به شما داده شود.  

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588


 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 427
نمایش همه
علاقه مندی ها ()