ساخت ریموت بی ام و نیاز به مهارت بالایی دارد و با استفاده از تجهیزات مخصوص انجام می گیرد و مراکز مختلف خدمات ساخت سوئیچ بی ام و را سطح کیفی مختلفی به شما ارائه می دهد و با توجه به بالا بودن قیمت لوازم یدکی خودرو ها با مراجعه به مراکز تخصصی ، می توانید از هزینه های مکرر جوگیری کنید. یک مرکز معتبر از نیروی کار متخصص و باتجربه برای ساخت سوئیچ بی ام و بهره می برد و همچنین تمامی امکانات در نظر گرفته باید کاملا به روز باشد تا مناسب برای خودرو های امروزی باشند.

گم شدن ریموت خودرو و مشکلات پس از آن باعث ایجاد استرس در صاحبین خودرو شده و به همین جهت، این افراد همواره به دنبال یافتن مراکز ارائه دهنده خدمات ساخت ریموت خودرو می باشند بنابراین به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا ما به شما کمک می کنیم تا به سرعت ساخت ریموت بی ام و شما انجام شود. طراحی و ساخت انواع ریموت خودرو توسط تهران کار کی انجام می گیرد. برای کددهی، انتخاب قاب ، سیستم ریموت و قفل ضد سرقت، حذف سیستم پیش فرض، خام کردن ریموت و هر ان چه که به سوئیچ و ریموت بی ام و مرتبط است می توانید به مرکز تهران کار کی مراجعه کنید.

ارائه خدمات ساخت سوئیچ بی ام و

ساخت ریموت بی ام و در این مرکز با استفاده از تجهیزات روز دنیا انجام شده و افراد با مراجعه به سایت تهران کار کی می توانند این خدمات را دریافت نمایند. در مورد هزینه ی ساخت ریموت بی ام و باید بگوییم با توجه به این که خودروی مرسدس بی ام و در کلاس ها و مدل های گوناگونی است، قیمت های  ساخت ریموت بی ام و و سوئیچ نیز متفاوت بوده اما در تهران کار کی بهترین قیمت ها برای شما در نظر گرفته شده است.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()