خودرو از جمله وسایل نقلیه ای است که عموم افراد خواستار تهیۀ آن در راستای فعالیت های روزانه می باشند. به دلیل افزایش روز افزون قیمت خودرو، بازار خرید و فروش نقد خودرو نسبت به گذشته رونق چندانی ندارد. در همین راستا از خدمات فروش اقساطی سایپا، ایران خودرو، گروه بهمن، کرمان موتور و ... مورد استقبال مشتریان در سراسر کشور قرار گرفته شده است. در این پست به معرفی محصولات شرکت خودروسازی سایپا خواهیم پرداخت تا در صورتی که افراد علاقه مند به داشتن آنها هستند، بتواند از تسهیلات فروش اقساطی سایپا برای خرید اتومبیل مورد دلخواه خود استفاده نمایند.

مجموعۀ آرشا خودرو به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تأمین و فروش نقد و اقساط محصولات سایپا به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه بیش از یک دهه است که در زمینۀ فروش خودرو فعالیت نموده و نسبت به گذشته شرایط ساده تری را به مشتریان پیشنهاد می دهند.

شرایط جدید فروش اقساطی سایپا

اگر خواستار استفاده از شرایط  خرید اقساطی سایپا برای محصولات این کمپانی معتبر می باشید، می توانید با کارشناسان فروش آرشا تماس حاصل فرمائید و از شرایط آسان این مجموعۀ معتبر بهره مند گردید.

ساینا، کوییک، پراید، شاهین، برلیانس H230، پراید، آریو، اطلس، کیا، ریو، سراتو و ... برخی از محصولات شرکت خودروسازی سایپا محسوب می شوند. افرادی که طرفدار یکی از محصولات این کمپانی هستند، با بررسی تمام جوانب به سهولت می توانید از کلیۀ امکانات جهت خرید اقساطی محصولات سایپا استفاده نمائید.

ارائه خدمات فروش اقساطی سایپا با تحویل فوری مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود چون در مدت زمان کوتاهی پس از عقد قرارداد و پرداخت پیش قسط می توانند اتومبیل خود را دریافت کنند.

جهت استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا می توانید با کارشناسان فروش گروه آرشا خودرو تماس حاصل فرمائید. در اولین فرصت می توانند شما را راهنمایی کنند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()