خودروی جک s5 از محصولات گروه کرمان خودرو محسوب می شود که از جمله اتومبیل های کراس اوور چینی محسوب می شود. خرید اقساطی جک اس 5  یکی از روش های رایج برای خرید این اتومبیل می باشد چون خیلی از افراد توان مالی خرید نقد این خودرو را ندارند. در ادامۀ این متن به ویژگی و مشخصات فنی خودروی جک اس 5 می پردازیم و اینکه چرا خیلی از افراد طرفدار این برند اتومبیل هستند. به دلیل کیفیت بالایی که این اتومبیل دارد، از اواخر سال 1393 در ایران مونتاژ داخلی آن به بازار خودرو تحویل داده شد. بدین وسیله علاقه مندان توانستند اقدام به خرید اقساطی جک اس 5 با شرایط آسان گردند.

مجموعۀ آرشا خودرو از دیگر مراکز عرضه کنندۀ خودروهای داخلی و خارجی به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته اند شرایط را برای خرید اقساط خودروهای موجود در بازار برای مشتریان در سراسر کشور فراهم سازند.

خرید اقساطی جک 5s با شرایط تحویل آنی

همانطور که می دانید هنگام خرید اقساطی جک 5s و هر مدل دیگری، زمان تحویل اتومبیل از اهمیت بالایی برخوردار است چون در برخی از مواقع مدت زمان تسویه کامل مبلغ خودرو بیش از یک سال به طول می انجامد و این مسئله افراد را دلسرد می کند که از شرایط فروش اقساطی جک اس 5 استفاده نمایند. از این رو مراکز عرضه کنندۀ خودرو با شرایط اقساطی، توانسته اند جهت جلب رضایت مشتریان، زمان تحویل اتومبیل را تغییر دهند. بدین ترتیب امکان خرید اقساطی جک اس 5 با تحویل فوری پس از پرداخت پیش قسط برای مشتریان فراهم نموده اند. بهره مندی از این شرایط به افراد کمک می کند که بتوانند پیش از آغاز اقساط اتومبیل، از خودروی خریداری شده استفاده نمایند و این مسئله صرفۀ اقتصادی نیز برای فرد به دنبال خواهد داشت.

جهت اطلاع از آخرین اخبار شرایط خرید اقساطی جک 5s می توانید با کارشناسان فروش گروه آرشا خودرو تماس حاصل فرمائید.

 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()