شرکت ایران خودرو یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های خودروسازی در سطح کشور محسوب می شود. این مجموعه سالانه چندین اتومبیل مختلف تولید و روانۀ بازار می کند و توانسته است با عرضۀ خودروهای با کیفیت، بیش از پیش رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو از سوی مجموعه های لیزینگی و عرضه کنندۀ خودرو، بهترین راهکار برای تهیۀ اتومبیل از میان محصولات ایران خودرو می باشد. متأسفانه سال های اخیر به شدت با بی ثباتی بازار داخل روبرو شده ایم و این مسئله به نحوی موجب شده تا افراد نتوانند قدرت خرید نقد محصولات ایران خودرو را داشته باشند. از این رو  فروش اقساطی ایران خودرو  با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت می تواند راهکار مناسب و ایده آلی برای تهیۀ اتومبیل به شمار آید.

مجموعۀ آرشا خودرو یکی دیگر از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش نقد و اقساط اتومبیل در منطقۀ تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. به نحوی این مجموعه با بررسی وضعیت بازار خودرو، تلاش می کند بهترین شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را تعیین نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

به طبع این موضوع مهم، اقشار مختلف جامعه متناسب با توان مالی و قدرت پرداخت اقساط از آسان ترین شرایط  خرید اقساطی ایران خودرو  برای تهیۀ محصولات این کمپانی استفاده نمایند. چرا که افراد زیادی طرفداران محصولات با کیفیت این کمپانی خودروسازی می باشند.

دنا، پژو 206، پژو 405، پژو 207، پژو 2008، سمند، پژو پارس سال، سورن، رانا، هایما، سوزوکی گرند ویتارا، سورن پلاس، تندر 90، دنا پلاس توربو و ... از جمله محصولات ایران خودرو محسوب می شوند که قدرت موتوری بالایی برخوردار هستند. افراد زیادی علاقه مند به خرید این دسته از اتومبیل های سواری و شاسی بلند هستند. از این رو گروه آرشا خودرو، شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را در لیست خدمات مجموعۀ خود به مشتریان پیشنهاد می دهند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 710
نمایش همه
علاقه مندی ها ()