خودروی بسترن از محصولات شرکت فاو چین است و به دلیل مشخصات فنی متوسط و رو به بالای که از آن برخوردار است. خیلی از افراد دارای خودروی بسترن هستند.

فروش لوازم یدکی بسترن بر اساس مدل های متنوع این اتومبیل در سطح بازار صورت می گیرد. در حال حاضر خودروی بسترن مدل های B50، B30، BF50 و ... در سطح شهر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. طبیعتاً استقبال از خرید خودروی بسترن، به دلیل ویژگی های فنی است که این خودرو از آن برخوردار است. از عملکرد بالایی برخوردار است.

فروشگاه نیوپارت عرضه کنندۀ قطعات بسترن در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه توانسته متناسب با قطعات یدکی مورد نیاز خودروهای بسترن، انواع لوازم یدکی بسترن بی 30، لوازم یدکی بسترن بی 50 و ... را در دسته بندی های مختلف تهیه و عرضه نماید.

قیمت لوازم یدکی بسترن B30

قیمت لوازم یدکی بسترن B30 بر اساس نوع قطعات تعیین می گردد. همانطور که در ابتدای متن بدان اشاره نمودیم، خودروی بسترن محصول کشور چین است و به واسطۀ شرکت خودروسازی بهمن، قطعات خودرو را مونتاژ نموده و در مدل های مختلف اتومبیل بسترن را به بازار عرضه می نمایند.

خرید و فروش لوازم یدکی بسترن در دسته بندی قطعات موتوری، قطعات سیستم احتراق، قطعات هیدرولیکی، چراغ جلو و عقب، آینه های بغل، صفحه کلاج، قطعات بدنه، قطعات زیربندی خودرو و ... صورت می گیرد. به عبارتی تنوع قطعات خودروی بسترن همانند هر اتومبیل دیگر بسیار است.

جهت خرید  قطعات بسترن می توانید، قطعات مورد نظر خود را از طریق مجموعۀ نیوپارت موجود بودن آن را استعلام نمائید. به سهولت می توانید به صورت اینترنتی، سفارش خود را ثبت نموده و قطعات اصل را درب منزل تحویل بگیرید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 545
نمایش همه
علاقه مندی ها ()