شرکت خودروسازی کیا در کرۀ جنوبی فعالیت خود را آغاز نموده است. به دلیل کیفیت بالای محصولات این کمپانی، در داخل کشور خط مونتاژ خودروهای کیا راه اندازی شده است و شاهد عرضۀ گستردۀ خودروهای کیا می باشیم. با توجه به اینکه گم شدن و خراب شدن ریموت و سوئیچ برای شخصی انحصاری نمی باشد و ممکن است نیاز به دریافت خدمات ساخت ریموت کیا داشته باشند.

از این رو جهت سفارش  ساخت سوئیچ کیا جهت تأمین سوئیچ یدک برای رانندگانی که ندارند، ضرورت دارد. جهت ساخت ریموت کیا از دستگاه های پیشرفته و تمام اتومات استفاده می شود و به راحتی می توانند منطبق با کلید سوئیچ فابریک، پروسۀ تراشیدن و برش دادن تیغه های کلید را به طور دقیق انجام دهد.

مرکز تخصصی تهران کار کی مجهز به دستگاه های پیشرفته هستند. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار خودرو، قادر به ارائه خدمات کددهی و پروگرام دهی جدید برای ساخت ریموت کیا و یا ساخت سوئیچ خودروهای کیا از جمله اُپتیما، سراتو، اُپیروس، اسپورتیج، پیکانتو و ... می باشند.

مرکز تخصصی ساخت ریموت کیا با قیمت ارزان

همانطور که می دانید دسترسی به نمایندگی های معتبر شرکت خودروسازی کیا آسان نمی باشد و این مسئله موجب شده تا از خدمات مراکز تخصصی کلیدسازی خودرو که از اعتبار بالایی برخوردار هستند، استفاده نمائید. توسط چنین مجموعه هایی می توانید ساخت ریموت کیا اپتیما را سفارش دهید. چنین مجموعه هایی مجهز به تخصصی ترین ابزارآلات ساخت کلید و سوئیچ خودرو می باشند و می توانند به شما خدمات ساخت سوئیچ خودروهای کیا را با رعایت نکات امنیتی ارائه دهند.

قیمت ساخت ریموت کیا به مدل خودرو و موجود بودن ریموت فابریک خودرو بستگی دارد. این مسئله در رابطه با قیمت ساخت سوئیچ کیا، در اختیار داشتن سوئیچ فابریک خودرو، باعث کاهش زمان ساخت نیز می شود. جهت هماهنگی های بیشتر در خصوص سفارشات ساخت سوئیچ یدک کیا، می توانید با مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

 

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 460
نمایش همه
علاقه مندی ها ()