تعدد خودروهای بی ام و یا همان BMW، محصول کشور آلمان در سطح کشور بسیار است و این مسئله موجب شده تا برخی از افراد کسب و کار خود را در حوزۀ ساخت سوئیچ بی ام و آغاز نمایند. با تهیۀ دستگاه های پیشرفته قادر به خام نمودن ریموت خودرو هستند و سپس عملیات کددهی جدید را برای ریموت را انجام داده و  ساخت سوئیچ بی ام و  را انجام دهند و در اختیار مالکین خودرو قرار دهند.

به دلیل عدم دسترسی به نمایندگی های خودروی بی ام دبلیو، برخی از افراد فعالیت خود را در زمینۀ ساخت ریموت و سوئیچ بی ام و و دیگر خودروهای لوکس آغاز نموده اند و با تأمین دستگاه های پیشرفته به سهولت می توانند متناسب با مدل خودرو، پروسۀ کددهی و ساخت ریموت یدک بی ام و را بر اساس پیکرۀ اصلی سیستم خودرو انجام دهند و بدین وسیله بتوانند از سرقت کردن خودرو جلوگیری کنند.

اگر با گم شدن سوئیچ خودروی بی ام و خود روبرو شده اید، می توانید از خدمات مرکز تخصصی تهران کار کی که در زمینۀ ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای لوکس فعالیت می کنید، بهره مند گردید. این مجموعه قادر به ارائه خدمات به صورت حضوری و اینترنتی می باشند.

ارائه خدمات تعمیرات و ساخت انواع سوئیچ بی ام و

با توجه به اینکه برخی از موارد، ممکن است سوئیچ و ریموت دچار آسیب دیدگی جدی قرار گرفته شوند، ممکن است با تعمیر نمودن، بتوان مجدداً از آنها استفاده نمود. با توجه به ارزش بالایی که خودروهای بی ام و در داخل کشور دارد، جهت امور تعمیرات سوئیچ بی ام و به مراکز تخصص و معتبر مراجعه نمائید که قادر به تعمیرات ریموت بی ام و باشند.

برای  ساخت ریموت بی ام و نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته است که بتوانند عملیات پاک نمودن کدهای قدیمی را به درستی انجام داده و سپس عملیات پروگرام دهی جدید برای ساخت سوئیچ بی ام و صورت گیرد.

جهت سفارش ساخت ریموت و سوئیچ یدک بی ام و به صورت اینترنتی می توانید از خدمات مجموعۀ تهران کار کی بهره مند گردید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 476
نمایش همه
علاقه مندی ها ()