به طور کلی جهت ساخت ساخت سوئیچ و ریموت بنز نیاز به تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته ای می باشد. خودروهای بنز محصول کشور آلمان است و سوئیچ کلاس های مختلف بنز با فناوری روز دنیا کددهی می شوند. داشتن مهارت در هر زمینه ای لازم و ضروری است. جهت ساخت سوئیچ بنز با کلاس های مختلف نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته است که بتوانند حذف پروگرام و سپس کددهی جدید سوئیچ را با رعایت نکات امنیتی انجام دهند. ساخت ریموت بنز نیز به همین منوال است و توسط تکنسین های متخصص باید تمام مراحل ساخت و کددهی سوئیچ و ریموت یدک بنز صورت گیرد.

مرکز تخصصی تهران کار کی به عنوان یکی از مراکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس فعالیت خود را تأسیس نموده اند و همواره در صدد برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها می باشند.

هزینۀ ساخت ریموت و سوئیچ بنز در سراسر ایران

 جهت اطلاع از هزینۀ ساخت ریموت بنز می توانید با مراکز ارائه دهندۀ خدمات ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس تماس حاصل فرمائید. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، به سهولت می توانند متناسب با مدل خودرو، فرآیند پراگرام دهی را با نرم افزارهای مخصوص انجام دهند.

بهترین روش جهت کاهش هزینۀ ساخت ریموت یدک بنز، این است که ریموت فابریک خودرو در دسترس اپراتور قرار گیرد. البته این مسئله در رابطه با ساخت سوئیچ بنز نیز صدق می کند.

شما برای آنکه بتوانید به نتیجۀ دلخواه خود دست پیدا کنید، توصیه می کنم از تخصص مراکز معتبر که در حوزۀ ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس فعالیت می کنند، بهره مند گردید.

از دیگر خدماتی که چنین مجموعه هایی می توانند به مشتریان خود ارائه دهند، تعمیرات، تعویض قاب و باتری سوئیچ و ریموت بنز است. علاوه بر آنکه قادر به باز کردن درب خودروهای بنز با ابزارآلات مخصوص می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ساخت ریموت بنز و انواع ریموت خودروهای لوکس می توانید با مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

 

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 449
نمایش همه
علاقه مندی ها ()