اگر نیازمند به خرید لاستیک هستید ولی متأسفانه فرصت کافی برای رفتن به بازار را ندارید، می توانید از خدمات فروش اینترنتی لاستیک استفاده نمائید. همانطور که می دانید، تایر مهمترین قسمت خودرو را تشکیل می دهد که تماس مستقیم با سطح جاده دارد و این مسئله میزان استهلاک تایر را بیشتر می نماید و عمر مفید تایر بین 4 الی 6 سال است. البته این موضوع برای لاستیک های نو نیز صدق می کند. ارائه خدمات فروش اینترنتی لاستیک برای خریداران مزایای متعددی دارد چون فرد با مراجعه به صفحات محصولات، به طور دقیق می تواند تمامی مشخصات فنی لاستیک ها را مشاهده نموده و سپس مناسب ترین مدل تایر را با قیمت مناسب و کاملاً تضمین شده خریداری کنند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک یکی دیگر از مجموعه های عرضه کنندۀ تایر خودرو در سطح شهر می باشد. همواره در لیست محصولات فروشگاه، انواع لاستیک خودروهای رایج در بازار را تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

مزایای ارائه خدمات فروش اینترنتی لاستیک

از مزایای دیگری که می توان در خصوص خدمات فروش اینترنتی لاستیک مانند  فروش لاستیک بنز اشاره نمود، صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد. به عبارتی، فرد می تواند در هر موقعیت زمانی و مکانی از طریق بستر اینترنت به محصولات فروشگاه اینترنتی لاستیک دسترسی داشته و تایر مورد نظر خود را از میان محصولات فروشگاه انتخاب نموده و با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمایند.

نکات متعددی در خصوص انتخاب لاستیک وجود دارد. به عبارتی افراد باید مشخصات فنی درج شده بر روی تایر را مورد بررسی دقیق قرار دهند. سپس بر اساس مدل و مشخصات فنی اتومبیل، لاستیک استاندارد و با دوامی را تهیه نمائید.

مجموعۀ چرخ و یدک جهت توسعۀ خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد، اقدام به راه اندازی وب سایت فروشگاهی نموده است. بدین وسیله افراد در سراسر کشور می توانند از خدمات فروش اینترنتی لاستیک که توسط این مجموعه به مشتریان ارائه داده می شود، بهره گیرند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()