فروش اقساطی سمند دوگانه طرفداران زیادی دارد چون از جمله خودروهای ایمن گروه خودروسازی ایران خودرو به شمار می رود. خودروی سمند از جمله اتومبیل هایی است که در بین خانواده های ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است چون دارای مشخصات فنی خاص و فوق العاده می باشد. توسط کمپانی سازنده، خودروی سمند در مدل های مختلف سمند معمولی، سمند ef7، سمند SL، سمند دوگاه سوز و ... به بازار عرضه می شوند. سمند ایی اف سون بیش از مدل های این خودرو، طرفدار دارد. جهت استفاده از خدمات فروش اقساطی سمند دوگانه با شرایط آسان می توانید نگاهی به شرایط فروش اقساطی خودرو توسط مجموعۀ آرشا خودرو بیاندازید. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش نقد و اقساط خودرو با قیمت مناسب می باشد.

جزئیات شرایط فروش اقساطی سمند دوگانه

نکات متعددی در خصوص نحوۀ خرید و فروش اقساطی خودرو وجود دارد چون همچنان یک عده کلاهبردار در این حوزه فعالیت دارند و موجب بی ثباتی بازار خرید و فروش خودرو با شرایط اقساطی شده است. هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی سمند دوگانه، توصیه می کنیم به مراکز معتبر مراجعه نموده و از سابقۀ فعالیت آنجا اطمینان حاصل نمائید.

امروزه امکانات رفاهی میان افراد گسترش یافته است و این مسئله موجب شده تا افراد راحت تر از گذشته بتوانند امکانات مورد نیاز خود را تأمین نمایند. افرادی که از توان مالی بالایی برخوردار نیستند، می توانند از خدمات فروش اقساطی سمند دوگانه با شرایط اقساط بلند مدت استفاده نمایند.

درست است که افزایش تعداد اقساط، می تواند باعث کاهش مبلغ اقساط گردد ولی پرداخت بلند مدت موجب افزایش سود بازپرداخت قیمت خودور می گردد. البته با در نظر گرفتن شرایط تورم حال حاضر در سطح کشور، استفاده از خدمات فروش اقساطی بلند مدت می تواند شما را مالک خودروی مورد پسندتان نماید.

برای اطلاع از آخرین شرایط خرید اقساطی سمند دوگانه و دیگر تولیدات داخلی می توانید با گروه آرشا خودرو تماس بگیرید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 563
نمایش همه
علاقه مندی ها ()