فروش اقساطی دنا معمولی از دیگر روش های پرطرفدار برای خرید این خودور می باشد. دنا از محصولات ایران خودرو می باشد و این کمپانی از ابتدا با شعار ایمنی، رفاه و کارکرد اقدام به تولید خودروی داخلی دنا نمود. این مدل اتومبیل دارای مشخصات فنی متوسط است و به راحتی می تواند نیاز معمولی افراد را از داشتن اتومبیل با بازدهی بالا برآورده سازد. دلایل اقتصادی که شرکت های خودروسازی با آن روبرو شده اند، به نوعی موجب افزایش قیمت خودرو در سالهای اخیر شده است. بدین ترتیب ارائه خدمات فروش اقساطی دنا به افراد کمک می کند که راحت تر بتوانند اتومبیل مورد پسند خود را خریداری کنند.

مجموعۀ آرشا خودرو دارای سابقۀ درخشانی در زمینۀ فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی در سراسر کشور می باشد. فروش اقساطی دنا  با شرایط جدید و آسان به افراد کمک می کند که بتواند راحت تر اتومبیل خود را تهیه نماید.

فروش اقساطی دنا معمولی با شرایط تحویل روز

امروزه رقابت میان مجموعه های ارائه دهندۀ خدمات فروش اقساطی خودرو، در زمینۀ شرایط ارائه شده به مشتریان می باشد. برخی از فروشندگان اقدام به ارائه خدمات فروش اقساطی دنا معمولی با شرایط تحویل روز می نمایند. در واقع فرد از همان روز قرارداد، می تواند اتومبیل خریداری شده را تحویل بگیرد.

خودروی دنا دارای حجم موتور 1646 سی سی با حداکثر توان موتور 115 اسب بخار می باشد و قادر به ایجاد حداکثر گشتاور 157 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه می باشد. این خودرو به دلیل داشتن 16 سوپاپ، دارای نسبت تراکم 11 می باشد و توان شتاب صفر تا صد این خودرو برابر با 13.5 ثانیه و حداکثر سرعت 189 کیلومتر در ساعت می باشد.

خیلی از افراد علافه مند به خرید اقساطی دنا هستند و می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش اقساطی دنا معمولی با کارشناسان فروش گروه آرشا خودرو تماس حاصل فرمایند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()