مجموعۀ آرشا خودرو از جمله مراکز مطرح در حوزۀ فروش اتومبیل های داخلی و خارجی است که در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با سرمایه گذاری که در این حوزه انجام داده است، توانسته موفق به ارائه خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت گردد.

 فروش اقساطی خودرو با سند بنام خریدار

افرادی که از طریق شرایط فروش اقساطی خودرو، اتومبیل خود را تهیه می کنند، همیشه دغدغۀ تحویل سند دارند. سند بنام خریدار به میزان بدهی در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک در رهن شرکت راهکار مناسبی است که برخی از مراکز عرضۀ خودرو، هنگام خدمات فروش اقساطی خودرو  به مشتری پیشنهاد داده می شود.

البته باید در نظر داشته باشید که به دام افراد کلاهبردار نیفتید و ارائه شرایط آسان برای فروش اقساطی خودرو، شما را گمراه نکند. پیش از پرداخت وجه و استفاده از خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی، توصیه می کنیم نسبت به معتبر بودن مرکز ارائه دهندۀ خدمات، اطمینان حاصل نمائید.

با استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط بلند مدت و کوتاه مدت، افراد راحت تر از گذشته می توانند اتومبیل مورد پسند خود را با شرایط قابل قبول خریداری کنند. افزایش قیمت خودرو در سال های اخیر، موجب شده تا افراد سخت تر بتوانند موفق به خرید نقد اتومبیل شوند. بنابراین ارائه شرایط خرید اقساطی خودرو  به افراد کمک می کند که راحت تر از عهدۀ بازپرداخت اقساط خودرو برآید.  

مجموعۀ آرشا خودرو از جمله مراکز تأمین کننده و فروشندۀ خودروهای داخلی و خارجی است که متناسب با نیاز بازار توانسته شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را فراهم نموده و به مشتریان در سراسر کشور پیشنهاد دهند.

جهت خرید نقد و اقساط محصولات ایران خودرو می توانید با کارشناسان فروش گروه آرشا خودرو تماس گرفته و مشورت نمائید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()