فروش اقساطی خودرو روشی مؤثر جهت فروش اتومبیل در داخل کشور می باشد. در واقع جهت خرید خودرو، افرادی که از توان مالی لازم برای پرداخت نقد مبلغ اتومبیل را ندارند، می توانند از خدمات فروش اقساطی خودرو استفاده نمایند. خودرو به عنوان یکی از وسایل نقلیه ای است که عموم افراد علاقه مند به داشتن آنها هستند. به عبارتی افراد با در اختیار داشتن اتومبیل شخصی، می توانند راحت تر فعالیت های خود را انجام دهند و بتوانند مسافرت خانوادگی با اتومبیل شخصی را تجربه کنند. ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو از سوی شرکت های خودروسازی مطرح در سطح کشور، جوابگوی حجم بالای متقاضی نیست و به همین دلیل برخی از مراکز تأمین و عرضه کنندۀ خودرو نیز به صورت کاملاً شخصی بر روی فروش نقد و اقساط محصولات شرکت های خودروسازی سرمایه گذاری کنند.

مجموعۀ آرشا خودرو نیز از جمله مراکز خرید و فروش خودرو در سطح کشور می باشد. این مجموعه توانسته موفق به ارائه خدمات فروش اقساطی انواع خودرو با شرایط اقساط 6 الی 36 ماهه گردد. تحویل سند بنام خریدار و پرداخت وجه بعد از تحویل خودرو از موارد مهمی هستند که به مشتریان ارائه داده می شود.

فروش اقساطی خودرو با حداقل پیش پرداخت

داشتن انعطاف  خرید اقساطی ایران خودرو برای پذیرش تعداد اقساط و همچنین حداقل مبلغ پیش پرداخت از جمله عوامل مهمی هستند که تأثیر مثبت بر روی انتخاب مرکز ارائه دهندۀ سرویس خواهد داشت. روز بروز بر قیمت خودروهای داخلی و خارجی افزوده می شود و این مسئله موجب شده تا کمتر کسی قادر به خرید نقد اتومبیل باشد ولی ارائه خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی به افراد این فرصت را می دهد که بتوانند با برنامه ریزی مالی دقیق، اتومبیل خود را تنها با پرداخت حداقل پیش قسط خریدای نموده و پیش از آغاز اولین قسط، خودرو را تحویل بگیرند. سپس مبلغ اقساط را پرداخت نمایند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 679
نمایش همه
علاقه مندی ها ()