ساخت ریموت و سوئیچ هیوندا با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک پیشرفته انجام می گیرد. تنوع محصولات کمپانی خودروسازی هیوندا بسیار است و جهت ساخت ریموت ها و سوئیچ ها از سیستم کددهی اختصاصی استفاده می نمایند. در این صورت هنگام مفقودی هر کدام از این قطعات، باید مراکز تخصصی ساخت سوئیچ مراجعه نمائید. درخواست ساخت ریموت هیوندا  در صورت نداشتن سوئیچ زاپاس ضروری است چون حادثه خبر نمی کند.

جهت سفارش ساخت ریموت هیوندا، تعمیرات، باز نمودن درب خودرو بدون سوئیچ از جمله خدماتی است که کارشناسان حرفه ای مرکز تخصصی تهران کار کی، قادر به ارائه آنها می باشند. این مجموعه با بهره مندی از ابزارآلات پیشرفته قادر به تراش تیغه، کلید و ساخت انواع سوئیچ هیوندا با قیمت ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

درخواست تعریف و ساخت ریموت و سوئیچ یدک هیوندا

سانتافه، جنسیس، وراکروز، آوانته ورنا، سوناتا، آزرا و ... برخی از محصولات کمپانی خودروسازی هیوندا محسوب می شوند و هر کدام از آنها مجهز به تخصصی ترین سیستم کددهی ریموت و سوئیچ هستند. بدین ترتیب هنگام مفقودی سوئیچ هیوندا باید به مراکز کلیدسازی معتبر مراجعه نمائید که توانایی کار با دستگاه های پیشرفته را داشته باشند و بتواند فرآیند پاک کردن کددهی پیشین سوئیچ و ریموت را انجام دهند و سپس اقدام به ساخت ریموت جدید هیوندا نمایند.

برخی از مواقع ممکن است سوئیچ و ریموت خیس گردد و این مسئله موجب از کار افتادن سیستم الکترونیکی آنها می شود که نیاز به بررسی و تعمیرات ریموت است. جهت دریافت خدمات تعمیرات و ساخت سوئیچ هیوندا می توانید از تجربیات و تخصص مجموعۀ تهران کار کی استفاده نمائید.

این مجموعه متشکل از کادر متخصص مجرب و همچنین دستگاه های پیشرفته می باشد، که می توانند مطابق سیستم خودروهای هیوندا، پروسۀ ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای هیوندا را در مدت زمان کوتاه انجام دهند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()