ساخت ریموت ولوو XC90 با دستگاه های کاملاً تخصصی و حساس، یک کار زمانبر نخواهد بود و به راحتی می توان در مدت زمان حداقل نیم ساعت، فرآیند ساخت سوئیچ ولوو XC90 و یا ساخت ریموت یدک ولوو XC90 را انجام داد. خودروی XC90 از جمله اتومبیل های لوکس و گران قیمت در ایران محسوب می شود و در بازار داخل برخی از افراد دارای این خودرو با مدل های 2016 و یا 2017 و به صورت خودروی شاسی بلند عرضه شده است. نکتۀ مهم که در رابطه با ساخت ریموت ولوو XC90 وجود دارد، پروسۀ ساخت ریموت این خودرو نمی تواند به صورت آفلاین انجام گردد و نیاز به اتصال به سرور ولوو است تا پروسۀ کددهی به صورت آنلاین انجام گیرد.

مرکز تخصصی تهران کار کی از دیگر مراکز معتبری است که در زمینۀ تعمیرات، پاک نمودن کددهی سوئیچ و ریموت های مفقودی، باز نمودن درب بدون سوئیچ خودرو و ساخت سوئیچ ولوو XC90، ساخت ریموت یدک ولوو XC90 و ... در تهران فعالیت دارد. این مجموعۀ با سابقه، قادر به ارائه خدمات حرفه ای به صورت کاملاً تضمین شده با قیمت ارزان می باشند.

هزینۀ ساخت ریموت و سوئیچ ولوو XC90

توسط مرکز تهران سوئیچ، اجرای ساخت سوئیچ ولوو XC90 در رنگبندی های متفاوت انجام می گیرد. شما مالکین این نوع اتومبیل می توانید متناسب با رنگ خودرو، سفارش ساخت ریموت اورجینال ولوو XC90 را داشته باشید. عرضۀ ریموت های اورجینال کیلس گو ولوو در رنگبندی متنوع مشکی، بژ، سفی و ... صورت می گیرد. از جمله نکات مهم سفارشات ساخت ریموت و سوئیچ ولوو، طراحی شکل ظاهری آن در نحوۀ قرارگیری دکمه های آن می باشد که موجب زیبایی فوق العاده آن شده است.

خودروی ولوو از نظر شبکه و ساختار نرم افزاری بسیار پیچیده ساخته شده است و به همین دلیل دارندگان این خودرو باید نسبت به نگهداری سوئیچ و ولوو کوشا باشند چون جهت ساخت سوئیچ ولوو XC90 نیازمند به دستگاه های پیشرفته است.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()