ساخت سوئیچ پورشه نیاز به تخصص و ابزارآلات مخصوص و پیشرفته دارد. امروزه برخی از افراد دارای خودروهای لوکس پورشه BOZSTER، پورشه CAYENNE، GT2 996 و ... هستند. بنابراین در صورت نیاز به داشتن سوئیچ و ریموت یدک، باید به مراکز معتبر کلیدسازی خودرو مراجعه نمائید. توجه داشتن به میزان تخصص و سابقۀ فعالیتی که مرکز ساخت سوئیچ پورشه و ساخت ریموت پورشه انجام می دهند، ضرورت دارد. دارندگان خودروهای لوکس پورشه متناسب با مشکلی که با آن روبرو شده اند، می توانند سفارش ساخت سوئیچ پورشه، ساخت ریموت یدک پورشه، تعمیرات سوئیچ و ریموت و مواردی از این قبیل را داشته باشد.

مرکز تخصصی تهران کار کی مجهز به تجهیزات پیشرفته ای است که قادر به ارائه خدمات تعمیرات و ساخت انواع سوئیچ و ریموت خودروهای پورشه و دیگر خودروهای لوکس در سرتاسر کشور می باشد.

کددهی و ساخت انواع سوئیچ پورشه و ساخت ریموت

خودروهای پورشه حاصل فناوری و تکنولوژی روز دنیا می باشد که توانسته اند موفق به ساخت خودروهایی با آپشن های خاص و منحصربفرد گردند. به نحوی که اکثر محصولات این کمپانی معتبر به صورت دست ساز می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. جهت ساخت ریموت های پورشه از سیستم امنیتی بالایی استفاده شده است و مجهز به کددهی پیشرفته می باشد و توانسته اند از سرقت آن جلوگیری نمایند.

دارندگان خودروهای پورشه تایکان توربو اس می توانند جهت سفارش ساخت سوئیچ یدک پورشه به مراکز معتبر سوئیچ سازی در تهران مراجعه نمایند. پیش از سفارش ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس، باید توجه ویژه نسبت به اعتبار و سطح کیفیت خدماتی که مجموعه ارائه می دهد، داشته باشند. محصولات کمپانی پوشه از نظر عملکرد و فناوری در جایگاه های برتر شرکت های خودروسازی قرار دارد.

در همین راستا مجموعۀ تهران کار کی، تلاش نموده با تأمین دستگاه های روز دنیا، ارائه خدمات کددهی و ساخت ریموت پورشه را در لیست خدمات مجموعۀ خود بگنجاند.

 

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 467
نمایش همه
علاقه مندی ها ()