لوازم یدکی بسترن از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آنها جهت انجام عملکرد خاص درون سیستم های مختلف خودرو جایگذاری شده اند. بسترن نیز همانند هر خودروی دیگری متشکل از قطعات مکانیکی است که هر زمان احتمال آسیب دیدگی برای قطعات و  لوازم یدکی بسترن وجود دارد. از این رو توسط نمایندگی و مراکز معتبر فروش لوازم یدکی بسترن با کلاس های مختلف صورت می گیرد. دارندگان خودروهای بسترن می توانند بر حسب نیاز انواع قطعات آسیب دیده را مجدداً نو خریداری نموده و از آن جهت راه اندازی مجدد خودرو استفاده نمایند.

فروشگاه نیوپارت دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش تجهیزات و لوازم یدکی خودروهای بسترن فعالیت دارد. این مجموعه متناسب با مدل های رایج خودروی بسترن، امکان خرید قطعات بسترن B30، BF50 وB50 را برای آنان فراهم نموده است.

فاکتورهای مهم سفارش لوازم یدکی بسترن

با توجه به گستردگی فضای اینترنت و اینکه اکثر فروشندگان بتوانند سطح خدمات دهی خود را توسعه ببخشند، قادر به ارائه خدمات به صورت اینترنتی می باشند. در همین راستا امکان خرید اینترنتی لوازم یدکی بسترن برای دارندگان این اتومبیل وجود دارد. با استفاده از موقعیت های مختلف که افراد دارند، می توانند از راه دور، پس از استعلام قیمت لوازم یدکی بسترن، آنها را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیریند. البته نکتۀ مهم که در اینجا باید مد نظر قرار گرفته شود، مسئله اصل بودن قطعات بسترن می باشد. بنابراین توصیه می کنیم نسبت به خرید قطعات خودرو عجله نداشته باشید و از فروشندگان و مراکز معتبر، آنها را تهیه نمائید و قیمت قطعات بسترن را ملاک انتخاب قرار ندهید.

خودروی بسترن از جمله خودروهای چینی است که در داخل مونتاژ می شود و عمدتاً قطعات بسترن وارداتی هستند.

بنابراین جهت استعلام  قطعات بسترن و لوازم یدکی خودروهای بسترن می توانید با مرکز فروش مجموعۀ نیوپارت تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 591
نمایش همه
علاقه مندی ها ()