فروش اقساطی تیبا2 یکی از روش های پرطرفدار عرضۀ این خودرو به بازار مصرف می باشد. خودروی تیبا 2 از جمله محصولات کمپانی خودروسازی سایپا به شمار می رود. در واقع نسخۀ ارتقاء یافتۀ خودروی پراید می باشد که البته از ساختارهای خودروهای دیگر چون کیا ریو و تندر 90 الهام گرفته شده است. با توجه به فرصت اندکی که ما در این مقاله داریم، به برخی از مشخصات فنی خودروی تیبا 2 و شرایط فروش اقساطی تیبا 2 توسط برخی از مراکز عرضۀ لیزینگی خودرو در سطح شهر می پردازیم.

مجموعۀ آرشا خودرو از جمله مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ فروش خودروهای داخلی و داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است ولی قادر به ارائه خدمات در سطح کشور می باشند.

مزایای ارائه خدمات فروش اقساطی تیبا 2

همانطور که می دانید چند سال اخیر، قیمت خودرو به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و به همین دلیل ارائه خدمات فروش اقساطی تیبا2 توسط برخی از مراکز عرضه کنندۀ خودرو، می تواند شرایط را جهت خرید اتومبیل راحت تر از روش نقدی نماید. خودروی تیبا 2 در سال 1389 طراحی و به بازار عرضه شد و افراد زیادی طرفدار این مدل اتومبیل می باشند. از این رو ارائه خدمات فروش اقساطی تیبا2 با شرایط تحویل آنی خودرو، نظر خیلی از افراد را به خود جلب نموده است.

از جمله مشخصات فنی خودروی تیبا2 می توان به داشتن موتور 4 سیلندر با 8 سوپاپ، حجم موتور 1500 سی سی، انتقال نیرو از طریق دیفرانسیل جلو، حداکثر قدرت 87 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه، حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر در 4 هزار دور در دقیقه، جعبه گیربکس 5 دنده دستی، شتاب صفر تا صد 13.5 ثانیه و حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت اشاره نمود.

البته جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط کلی  خرید اقساطی تیبا 2 می توانید با گروه آرشا خودرو تماس حاصل فرمائید و مشورت نمائید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()