فروش اقساطی هایما s7 از جمله روش های رایج برای خرید این خودرو در سطح کشور محسوب می شود. در حالت کلی خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساط صورت می گیرد که البته روش فروش اقساطی خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت صورت می گیرد. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید خودروی هایما، محصول ایران خودرو هستند، می توانند از خدمات فروش اقساطی هایما s7 با شرایط بلند مدت استفاده نمائید. متأسفانه قیمت خودرو به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و این مسئله موجب شده تا دست خیلی از افراد جهت خرید خودرو کوتاه شود.

در همین راستا، ارائه خدمات فروش اقساطی هایما s7  با شرایط آسان توسط مجموعۀ آرشا خودرو، توانسته نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند. در اصل ارائه چنین شرایطی به مشتریان، امکان تسویۀ قیمت خودرو را برای فرد راحت تر می نماید.

شرح خدمات فروش اقساطی هایما s7 و مشخصات فنی آن

خودروی هایما s7 از جمله خودروهای پرفروش و محبوب ایران خودرو محسوب می شود و مجهز به 16 سوپاپ با حداکثر توان موتور 170 اسب بخار با 5500 hp و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر است که قادر به گرفتن شتاب صفر تا صد در مدت زمان 10.5 ثانیه می باشد. این خودرو دارای گیربکس 6 دنده اتومات با پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ است که دارای حجم موتور 1.8 لیتر است که محور محرک آن، دیفرانسیل جلو را پشتیبانی می کند. ارائه خدمات خرید اقساطی هایما s7 در کنار فروش نقدی خودرو، به افرادی که توان تهیۀ مبلغ کامل خودرو را ندارند ولی می توانند به صورت اقساطی، این خودرو را خریداری کنند.

از این رو به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم، از شرایط فروش اقساطی هایما s7 تحویل فوری استفاده نمائید. در واقع پس از عقد قرارداد، خودرو در مدت زمان کوتاهی به شما تحویل داده می شود.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()