لوازم یدکی بسترن متناسب با مدل های متنوع این خودرو در سطح بازار عرضه می شوند. خودروی بسترن از جمله محصولات شرکت فاو چینی است که به واسطۀ مجموعۀ بهمن موتور مونتاژ شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. با توجه به تردد خودروهای بسترن در سطح کشور، دارندگان این مدل خودرو، ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن داشته باشند. بدین ترتیب بتوانند نقص فنی بوجود آمده برای اتومبیل های بسترن را مرتفع سازند.

فروشگاه نیوپارت دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ پخش تجهیزات و  لوازم یدکی بسترن با کلاس های مختلف می باشند. امکان خرید قطعات بسترن B30، لوازم یدکی بسترن BF50 و دیگر مدل های رایج آن در سطح کشور می باشند.

سفارش اینترنتی لوازم یدکی و قطعات بسترن

در ادامۀ مقاله قصد داریم به برخی از مشخصات فنی مدل های پرفروش خودروی بسترن بپردازیم، تا بیشتر با نحوۀ عملکرد این مدل اتومبیل آشنا شوید.

خودروی بسترن بی اف 50 از جمله مدل های رایج این خودرو در سطح کشور محسوب می شود. این خودروی بسترن دارای محور محرک دیفرانسیل جلو با گیربکس 6 دنده اتومات می باشد. دارای قابلیت پیشرانه 4 سیلندر با حجم موتور 1.8 لیتر است. ایجاد اختلال در عملکرد هر کدام از سیستم های فرمان پذیری خودرو، توصیه می کنیم به مراکز مکانیکی مراجعه نموده و نسبت به خرید قطعات بسترن اقدامات لازم را انجام دهید.

با توجه به مشخصات فنی که خودروهای بسترن از آنها برخوردار هستند، بروز نقص فنی و یا آسیب دیدگی هر کدام از قطعات بسترن، ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی بسترن جدید با قطعات معیوب می باشد. بدین ترتیب می توان از سالم شدن خودرو و مرتفع نمودن ایرادات فنی بسترن اطمینان حاصل نمود.

برای سفارش اینترنتی قطعات بسترن در کلاس های مختلف، می توانید به وب سایت رسمی مجموعۀ نیوپارت مراجعه نمائید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

 ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 605
نمایش همه
علاقه مندی ها ()