قیمت فروش اقساطی هایما s7 چقدر است ؟

هزینه ای که شما برای دریافت خدمات فروش اقساطی هایما s7 اقساطی پرداخت می‌ کنید بر اساس استانداردهای مشخص شده کمپانی تولید کننده ایران خودرو می باشد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که آرشا خودرو زمان خریداری خودروهای قسطی نیمی از هزینه خود را از شما دریافت می کند و نیمی دیگر از هزینه خودرو را به صورت قسط بندی شده در ماه‌ های مشخص از شما دریافت خواهد کرد. هزینه فروش اقساطی هایما s7 به قیمت کلی بستگی دارد که کمپانی ایران خودرو به نمایندگی های خود اعلام می نماید.

شما برای خرید خودروی هایما s7 اقساطی باید به خوبی شرایطی که مربوط به خرید این خودرو می باشد را مورد بررسی قرار دهید. آرشا خودرو یکی از نمایندگی ‌های فروش خودروهای ایران خودرو می باشد که می تواند تمامی شرایط خرید خودرو های اقساطی را برای شما بیان نماید. بر همین اساس اگر قصد خرید هایما s7 اقساطی را دارید می ‌توانید به صورت اینترنتی در سایت آرشا خودرو ثبت نام کرده تا کارشناسان در کمترین دوره زمانی روند ثبت نام شما را پیگیری کنند و خودرو را به شما ارائه دهند. 

یکی از مهمترین فاکتورهایی که بسیاری از افراد زمان خرید به آن توجه می‌ کنند قیمت فروش اقساطی هایما s7 می باشد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که کارشناسان فروش آرشا خودرو برای اینکه رضایت مشتریان خود را به دست آورند هزینه زیادی را از مشتریان دریافت نمی کنند. به همین دلیل در صورتی که شما قصد خرید اقساطی هایما s7 را دارید می ‌توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق سایت اینترنتی آرشا خودرو اقدام کنید. تمامی مواردی که مربوط به خرید اقساطی خودرو می باشد را در سایت مشاهده خواهید کرد و سپس اقدام به خرید خودرو می نمایید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 542
نمایش همه
علاقه مندی ها ()