با آغاز فروش اقساطی تیبا 2 بسیاری از مشتریانی که می‌ خواهند با قیمتی مناسب خودروی تیبا 2 را خریداری کنند در دوره‌ های فروش ثبت نام می نمایند. آرشا خودرو به عنوان یکی از فروشندگانی که  فروش اقساطی تیبا 2 را برعهده دارد شرایط آسان را جهت خریداری خودرو توسط مشتریان فراهم کرده است. اگر شما می خواهید به صورت اینترنتی خودروی تیبا 2 را خریداری کنید و تنها نیمی از هزینه خرید خودرو را در اختیار دارد می توانید اطلاعات لازم را از سایت اینترنتی آرشا خودرو به دست بیاورید. کارشناسان فروش نمایندگی به خوبی قادر هستند که هر یک از اطلاعات مربوط به خرید خودروی تیبا 2 را برای شما توضیح دهند و سپس شرایط خرید را برایتان فراهم نمایند.

قیمت فروش اقساطی تیبا 2 چقدر است ؟

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که خودروی تیبا 2 یکی از خودروهای ارزان قیمت کمپانی سایپا می باشد. به همین دلیل است که با آغاز فروش اقساطی تیبا 2 بسیاری از افراد اقدام به ثبت نام خرید خودروی قسطی تیبا 2 می نمایند. آرشا خودرو شرایطی را که مربوط به خرید خودرو تیبا 2 می باشد را آسان تر کرده است تا مشتریان بتوانند با قیمتی مناسب خودروی تیبا 2 را خریداری کنند. شما زمانی که فروش اقساطی تیبا 2 آغاز می شود می توانید به سایت اینترنتی آرشا خودرو مراجعه کنید و سپس خودروی تیبا 2 را همراه با گارانتی و ضمانت خریداری نمایید.

هزینه ای که در دوره‌ های فروش اقساطی تیبا 2 اعلام می‌ شود هر سال متغیر است. بنابراین شما در هر یک از دوره های مربوط به فروش اقساطی تیبا 2 باید قیمت ‌های اعلام شده کمپانی را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید اقساطی تیبا 2 نمایید. نمایندگی آرشا خودرو هزینه خرید اقساطی تیبا 2  را در هر یک از دوره ها اعلام می‌ کند و در سایت وارد می نماید. 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 695
نمایش همه
علاقه مندی ها ()