در صورتی که شما قصد خرید ساینا اقساطی را دارید باید به خوبی در مورد شرایطی که مربوط به فروش اقساطی ساینا می باشد اطلاعات خود را تکمیل کنید. هزینه خرید ساینا به صورت قسطی بر اساس قوانین مشخص شده کمپانی سایپا می باشد که شرکت آرشا خودرو این قوانین را در سایت وارد می‌ کند و به مشتریان اعلام می نماید.

فروش اقساطی ساینا بدون سفته

برای خرید ساینا اقساطی باید شما مدارکی را به کارشناسان آرشا خودرو ارائه دهید. هر یک از مدارک ارائه شده به کارشناسان فروش اقساطی ساینا باید بر اساس استانداردها و قوانین مشخص شده کمپانی سایپا باشد. بنابراین شما اگر قصد خرید ساینا اقساطی را دارید می توانید با کارشناسان آرشا خودرو مشورت کنید تا آنها شما را در این زمینه راهنمایی کنند. یکی از بهترین مزیت هایی که کارشناسان به شما ارائه می دهند این است که بدون سفته خودرو را به شما تحویل خواهند داد. در این صورت شما دیگر نیازی نیست که نگران سفته های خود باشید. البته که مدارک دیگری از شما برای خرید خودرو دریافت می شود.

 جهت خرید اقساطی ساینا به صورت قسطی شما می‌توانید با کارشناسانی که شبانه روزی در نمایندگی فعالیت می کنند مشورت کنید. سفته یکی از مدارکی است که بسیاری از نمایندگی ها برای فروش اقساطی ساینا از شما دریافت می کنند .ولی باید به خوبی بدانید که آرشا خود را برای رفاه حال مشتریان خود از مشتریان سفته دریافت نمی ‌کند و مدارک دیگری را دریافت می نماید. آرشا خودرو هر یک از مدارک دریافتی را در سایت وارد می ‌کند تا مشتریان اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورند. در این صورت شما می توانید به عنوان مشتری خرید ساینا هر یک از مدارک را مشاهده کنید و در کمترین بازه زمانی آنها را به کارشناسان تحویل دهید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 533
نمایش همه
علاقه مندی ها ()