ریموت پورشه با دستگاه های کاملاً پیشرفته کددهی می شوند. البته جهت ساخت سوئیچ انواع پورشه نیز فناوری پیشرفته روز استفاده می نمایند. در حال حاضر انواع ماشین پورشه پانامرا، ماکان، کاین، باکستر و ... توسط کمپانی خودروسازی پورشه ساخته و به بازار عرضه شده اند. کمپانی پورشه جهت ارتقاء سطح امنیت خودروهای پورشه جهت ساخت ریموت پورشه و سوئیچ از دستگاه های پیشرفته استفاده نموده اند که توانسته اند امکان کددهی اختصاصی و متفاوت از یکدیگر را برای دسته های مختلف خودروی پورشه فراهم سازند.

تهران کار کی یکی از مراکز پیشرو در صنعت ساخت ریموت یدک پورشه، ساخت انواع سوئیچ پورشه و همچنین دیگر خودروهای لوکس در سطح کشور می باشند. این مجموعه چندین سال است که توانسته اند موفق به ارائه چنین خدماتی شوند و با ارائه خدماتی با کیفیت، رضایت مشتریان را جلب نموده و سطح خدمات دهی مجموعۀ خود را با گذشت زمان ارتقاء دهند.

پروگرام کددهی ریموت پورشه و سوئیچ پورشه

سیستم ساخت ریموت ایموبلایزر پروشه به صورت پروگرام دهی می باشد. بدین ترتیب افرادی که دارای خودروهای پروشه هستند، جهت تهیۀ ریموت یدک پورشه نیاز است که به نمایندگی و یا مراکز متخصص کلیدسازی خودروهای لوکس مراجعه نمائید. با توجه به اینکه در حال حاضر کشور ایران تحریم می باشد، نمایندگی های رسمی پورشه در داخل کشور راه اندازی نشده اند. بدین ترتیب جهت سفارش ساخت سوئیچ پورشه توصیه می کنیم نسبت به معتبر بودن مراکز تخصصی کلید سازی خودرو اطمینان حاصل نمائید.

قیمت سوئیچ پورشه بستگی به مدل پورشه، تکنولوژی کددهی سوئیچ پورشه خواهد داشت. البته در اختیار گذاشتن سوئیچ و یا ریموت اصل پورشه حین ساخت یدکی آنها می تواند هزینۀ ساخت آنها را کاهش دهد. با توجه به اینکه پورشه خودروی لوکس خارجی است، جهت ساخت سوئیچ پورشه با کیفیت نیاز به تخصص و نرم افزارهای خاص است که هر مجموعه ای مجهز به چنین امکاناتی نمی باشند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 509
نمایش همه
علاقه مندی ها ()