ریموت بنز دارای پیچیدگی های خاصی می باشد چون بنز از جمله خودروهای معتبر برند خارجی به شمار می رود. کمپانی خودروسازی بنز در کشور آلمان فعالیت خود را راه اندازی نموده است و از ابتدا با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته اقدام به طراحی و ساخت انواع خودروی سواری بنز نمود و با موفقیت همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند. این مجموعه جهت تهیۀ  ریموت بنز  و سوئیچ بنز از فناوری پیشرفته و پروسۀ کددهی اختصاصی استفاده نموده اند. افرادی که دارندۀ خودروهای بنز هستند، به این نکته اذعان دارند که جهت ساخت ریموت بنز و یا سوئیچ یدک بنز باید به مراکز تخصصی کلیدسازی خودروهای لوکس مراجعه نمائید.

تهران کار کی یکی از مراکز معتبر و متخصص در حوزۀ ساخت و تعمیر انواع ریموت و سوئیچ خودروهای لاکچری همچون پورشه، بنز، بی ام و، میتسوبیشی و غیره در تهران فعالیت می کنند. با گذشت زمان و بهره گیری از عمل و تکنولوژی روز دنیا توانسته اند در این حوزه خدمات بهینه ای به دارندگان خودروهای لوکس ارائه دهند.

پروگرام کددهی ریموت بنز و سوئیچ بنز

جهت پروگرام کددهی ریموت بنز و سوئیچ بنز  نیاز به استفاده از دستگاه های تخصصی خاص است که تنها برخی از مجموعه های کلیدسازی خودرو مجهز به چنین امکاناتی هستند. استفاده از این امکانات به افراد اجازه می دهد که نگران گم شدن ریموت و خراب شدن سوئیچ خودرو در مسافرت نگردند. با توجه به اینکه ساخت و تعمیر سوئیچ بنز توسط برخی از مراکز صورت می گیرد. در صورت نداشتن ریموت یدک بنز توصیه می کنیم پیش از مسافرت و جهت آسودگی خیال خود، اقدام به ساخت سوئیچ بنز و یا ریموت بنز به صورت یدک نمائید. در این صورت فرد در مواقع اضطراری که سوئیچ بنز دچار آسیب دیدگی شده است، می توانند از سوئیچ یدک بنز ساخته شده استفاده نمایند.

از این رو جهت اطلاع از قیمت ساخت ریموت بنز و یا قیمت ساخت سوئیچ بنز در کلاس های مختلف می توانید با مرکز تخصصی تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()