زمانی که فروش اقساطی بسترن آغاز می شود بسیاری از افراد به صورت اینترنتی ثبت نام این خودرو را برای خرید انجام می دهند. شما می توانید با مراجعه کردن به سایت اینترنتی فرنام خودرو هر یک از اطلاعاتی که مربوط به  فروش اقساطی بسترن  می باشد را مشاهده کنید و سپس برای خرید خودرو اقدام کنید. ویژگی های خودرو در سایت اعلام شده که شما می توانید خودرو را از جهتن متنوع بررسی کرده و سپس خریدتان را انجام دهید. هر یک از شرایط فروش اقساطی خودرو را اگر بدانید می توانید با خیال آسوده برای خرید این خودرو اقدام کنید. توجه داشته باشید که پیش از  خریداری خودرو باید به خوبی با مشاوران فروش فرنام خودرو مشورت کنید تا آنها شما را در این زمینه به خوبی راهنمایی کنند.

 قیمت فروش اقساطی بسترن

هزینه ‌ای که شما برای خریداری این خودرو باید پرداخت کنید زمان فروش اقساطی بسترن اعلام می گردد. توجه داشته باشید که رنگ بندی خودروی بسترن روی قیمت آن تأثیر می ‌گذارد. بنابراین اگر می خواهید قیمت فروش اقساطی این خودرو را متوجه شوید باید رنگبندی آن را هم در نظر بگیرید. کارشناسان فرنام خودرو بهترین قیمت را برای فروش اقساطی بسترن به مشتریان اعلام می کنند. در این صورت بیشتر مشتریانی که توانایی مالی بالایی برای خرید نقدی این خودرو ندارند می‌توانند از فرنام خودرو این مدل از خود را به صورت قسطی خریداری کنند.

شما  باید به خوبی بدانید که فروش اقساطی خودرو  بسترن بر اساس شرایطی که مشخص شده است انجام می گردد. قیمت خرید اقساطی بسترن بر اساس استانداردهای شرکت تولید کننده می باشد که شما باید پیش از خریداری قیمت آن را مورد بررسی قرار دهید. فرنام خودرو به طور کلی هزینه زیادی را از شما برای خریداری خودرو دریافت نمی‌ کند. شما بهتر است به خوبی بدانید که نیمی از هزینه خودرو را نیاز است به کارشناسان فرنام خودرو تحویل دهید تا خودرو را به شما ارائه دهند. قیمت خودروی بسترن در بازار متغیر می باشد و روز به روز تغییر می کند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 500
نمایش همه
علاقه مندی ها ()