هر یک از دوره‌ های فروش اقساطی ایران خودرو که آغاز می ‌شود کمپانی ایران خودرو شرایطی را برای خرید خودرو به مشتریان اعلام می ‌کند. شما می ‌توانید شرایطی که مربوط به خرید اقساطی ایران خودرو می باشد را در سایت اینترنتی فرنام خود را مشاهده کنید. 

 در صورتی که شما شرایط و نکاتی که مربوط به فروش اقساطی خودروهای تولید شده ایران خودرو می باشد را نشناسید نمی‌ توانید خودروی خود را با اطمینان خاطر خریداری کنید. مدارک و قوانینی که مربوط به خرید اقساطی خودروهای تولید شده ایران خودرو می باشد را باید به کارشناسان فروش اقساطی ایران خودرو ارائه دهید تا آنها مدارک را به خوبی مورد بررسی قرار دهند و سپس با درخواست شما موافقت نمایند. پیش از اینکه خرید انواع خودروهای تولید شده ایران خودرو را انجام دهید باید به خوبی ویژگی ‌های کیفیتی و همچنین مشخصات مربوط به بدنه خود را بررسی کنید.

فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط آسان

فرنام خودرو شرایط خرید اقساطی ایران خودرو را برای مشتریان خود بسیار آسان تر کرده است. بنابراین شما می توانید با آغاز دوره فروش اقساطی ایران خودرو ثبت نام خود را در سایت فرنام خودرو انجام دهید. هر یک از کارشناسان فروش این نمایندگی قادر خواهند بود که شرایط فروش اقساطی خودرو را برای شما به آسانی مهیا کنند تا بتوانید خودروی مد نظرتان را با قیمتی مناسب و در زمان کمتری تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید که شما باید مدارک خرید خودرو را به درستی تحویل نمایندگی دهید تا کارشناسان فرنام خودرو قادر باشند شما را در دوره فروش اقساطی ایران خودرو ثبت نام کنند. ثبت نام شما در دوره فروش اقساطی ایران خودرو از طریق اینترنت و همچنین از طریق سایت نمایندگی فرنام خودرو انجام می شود. شما می توانید تمامی نکات مربوط به ثبت نام اینترنتی خرید خودرو را در سایت نمایندگی مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید اقساطی ایران خودرو نمایید تا بدون مشکل ثبت نام شما انجام شود.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 646
نمایش همه
علاقه مندی ها ()