شما باید به خوبی بدانید که کارشناسان شرکت فرنام خودرو هر یک از دوره‌ های فروش اقساطی کمپانی های متنوع خودرو را به مشتریان اعلام می نمایند. شما قادر خواهید بود که هر یک از خودروهای تولید شده کمپانی ایران خودرو را در دوره فروش اقساطی ایران خودرو خریداری کنید و هزینه آن را در سایت فرنام خودرو مشاهده نمایید. هزینه‌ ای که شما برای فروش اقساطی خودرو های متنوع کمپانی ایران خودرو پرداخت می کنید به موارد متنوعی بستگی دارد که شما باید به خوبی آن موارد را مورد بررسی قرار دهید. هزینه کمتری که شما با خرید قسطی خود را پرداخت می کنید یکی از مهم ترین مزیت های فروش اقساطی ایران خودرو به شمار می رود.

فروش اقساطی ایران خودرو  ارزان

بسیاری از افراد به این دلیل در دوره فروش اقساطی ایران خودرو ثبت نام می کنند که هزینه خودرو در این دوره مناسب و به صرفه می باشد. در واقع ارزان بودن خودروهای ایران خودرو یکی از مهمترین مزیت های دوره فروش اقساطی ایران خودرو می باشد. فرنام خودرو هزینه به صرفه را از مشتریان در پرداخت اولیه دریافت می‌ کند و پرداخت قسطی خودروها را نیز به صورتی تنظیم می‌ نماید که مشتری بتواند دوره‌ های قسط خود را در کمترین زمان پرداخت کرده و سریعاً سند خود را دریافت نماید.

شما باید به خوبی بدانید که زمان فروش اقساطی ایران خودرو قیمت هر یک از خودروهایی که در دسته بندی فروش اقساطی قرار گرفته می ‌شود مشخص می گردد. کمپانی ایران خودرو قیمت فروش اقساطی خودروهای خود را به نمایندگی فرنام خودرو اطلاع می ‌دهد تا کارشناسان قیمت‌ ها را در سایت وارد کرده و مشتریان مشاهده کنند. شما وارد سایت فرنام خودرو که شوید می توانید قیمت خودروهایی را که در فروش اقساطی سایپا و فروش اقساطی ایران خودرو قرار گرفته اند را مشاهده کرده و بر اساس بودجه‌ای که در اختیار دارید یکی از خودروهای متنوع تولید شده کمپانی ایران خودرو را خریداری کنید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()