با آغاز فروش اقساطی دنا پلاس توسط آرشا خودرو بسیاری از افراد به صورت اینترنتی خرید اقساطی این خودرو را ترجیح می دهند انجام دهند. خودروی دنا پلاس یکی از خودروهای با کیفیت کمپانی ایران خودرو می باشد که کیفیت و کارایی بسیار ویژه ‌ای از خود نشان می ‌دهد. فروش اقساطی دنا پلاس مزیت‌ های بسیار زیادی دارد که هر یک از کارشناسان شرکت آرشا خودرو مزیت های خرید این خودرو را به صورت قسطی برای شما بیان می کنند. هر یک از افرادی که به خودروهای تولیدی کمپانی ایران خودرو علاقه دارند با آغاز فروش اقساطی خودروهای متنوع ثبت نام خودشان را جهت خرید انجام می‌ دهند.

شرایط فروش اقساطی دنا پلاس

شرایطی که مربوط به فروش اقساطی دنا پلاس می باشد را کارشناسان آرشا خودرو درسایت وارد می‌ کنند. در واقع شما با مراجعه کردن به سایت آرشا خودرو می توانید تمامی شرایط مربوط به  خرید اقساطی دنا پلاس را مشاهده کنید و سپس با آماده کردن مدارک مورد نظر اقدام به خریداری خودروی دنا پلاس نمایید. خودروی دنا پلاس یکی از خودروهای با کیفیت و بی نظیر کمپانی ایران خودرو می باشد که باید بر اساس استانداردهای مشخص شده کمپانی ایران خودرو توسط نمایندگی‌ ها و شرکت‌ ها به فروش برسد. شما می‌توانید ارسال مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی دنا پلاس تمامی مدارک را به به صورت اینترنتی برای کارشناسان آرشا خودرو انجام دهید.

 فروش اقساطی دنا پلاس تنها بر اساس اجرا کردن تمامی قوانین مشخص شده کمپانی ایران خودرو انجام می ‌شود. هر یک از نکاتی که مربوط به فروش اقساطی دنا پلاس می باشد را کارشناسان آرشا خودرو برای شما توضیح می دهند تا قادر باشید خودروی مد نظرتان را در کمترین بازه زمانی خریداری کنید. اقساط هر یک از خودروهای قسطی را شما باید در دوره مشخص شده پرداخت کنید تا بتوانید سند خودرو را دریافت نمایید، در غیر این صورت سند خودرو به شما تحویل داده نمی شود.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 674
نمایش همه
علاقه مندی ها ()