یکی از خودروهای تولیدی ایران خودرو که محبوبیت بسیار زیادی دارد پژو 207 می باشد. بنابراین با آغاز  فروش اقساطی پژو 207 بسیار از افراد برای  خرید خودرو اقدام می نمایند. توجه داشته باشید که پیش از خرید اقساطی پژو 207 باید به خوبی هر نکته ای که مربوط به خریداری خودرو می باشد را بررسی کنید. کارشناسان شرکت آرشا خودرو که فروش خودروهای قسطی کمپانی های متنوع را بر عهده دارند می توانند شما را برای خریداری انواع خودروهای کمپانی های متنوع به صورت قسطی راهنمایی کنند. با مراجعه کردن به سایت اینترنتی آرشا خودرو شما به خوبی می توانید زمان فروش اقساطی پژو 207 را بررسی کنید و با آغاز فروش برای خرید خودرو اقدام نمایید. 

شرایط فروش اقساطی پژو 207

شرایطی که مربوط به فروش اقساطی پژو 207 می باشد در هر دوره به صورت مشخص شده اعلام می گردد. شما می توانید با مراجعه کردن به سایت اینترنتی آرشا خودرو هر یک از نکاتی که مربوط به خرید اقساطی پژو 207 می باشد را مورد بررسی قرار دهید. کارشناسان آرشا خودرو به خوبی با مشخصات فنی خودروی 207 آشنایی دارند و می توانند شما را در مورد خرید خودروی 207 راهنمایی کنند. هر یک از نکات مهمی که در مورد فروش اقساطی پژو 207 می باشد را شما می توانید در سایت اینترنتی ایران خودرو هم بررسی کنید.

شما زمانی که در دوره فروش اقساطی پژو 207 ثبت نام می کنید باید به خوبی بدانید که نیاز است نیمی از هزینه خودرو را نیاز است پرداخت نمایید و نیمی دیگر از آن را به صورت قسطی به آرشا خودرو ارائه دهید. هزینه خرید اقساطی پژو 207 را شما می توانید به صورت دوره ای پرداخت نمایید تا بعد از پرداخت آخرین قسط سند خودرو زا دریافت نمایید. هر یک از خودروهای تولید شده کمپانی ایران خودرو در سایت آرشا خودرو به صورت قسطی به فروش می رسند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 579
نمایش همه
علاقه مندی ها ()