مزیت های فروش اقساطی دیگنیتی چیست ؟

برخی از مهمترین مزیت هایی که فروش اقساطی دیگنیتی دارد و آرشا خودرو هم این مزیت ها را به مشتریان اعلام می کند عبارت است از :

  1. کیفیت مناسب خودرو :

شما با آغاز فروش اقساطی دیگنیتی و خرید خودرو خیالتان راحت است که بهترین و با کیفیت ترین خودرو را از آرشا خودرو خریداری می کنید. در واقع باید بدانید که بهمن موتور بهترین متریال ها را برای تولید خودروهای خود به کار می گیرد. بنابراین شما می توانید مدت زمان زیادی از این خودرو بدون اینکه از نظر فنی دچار ایراد شود استفاده کند. هر یک از نکاتی که مربوط به کیفیت خودرو از نظر فنی و ظاهری باشد را زمان فروش اقساطی دیگنیتی کارشناسان آرشا خودرو به شما اعلام می کنند. در صورتی که برخی از قطعات خودرو دچار خرابی شود می توانید با کمترین هزینه از نممایندگی آنها را خریداری کنید و روی خودرو نصب نمایید.

  1. گارانتی خودرو :

با آغاز فروش اقساطی دیگنیتی توسط آرشا خودرو شما می توانید گارانتی خودرو را هم دریافت کنید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که با در دست داشتن گارانتی خودرو می توانید هر زمان که خودرو دچار ایرادی شد آن را به نمایندگی ببرید و با کمترین هزینه خودروی خود را تعمیر کنید و یا قطعات آن را تعویض نمایید. زمانی که شما در دوره فروش اقساطی دیگنیتی ثبت نام می کنید اطلاعاتی که مربوط به نمایندگی و گارانتی خودرو می باشد را کارشناسان آرشا خودرو برایتان توضیح می دهند. 

  1. قیمت به صرفه خودرو با اقساط مناسب :

از دیگر مزیت هایی که با آغاز  خرید اقساطی دیگنیتی از آرشا خودرو می توانید دریافت کنید قیمت به صرفه خودرو با اقساط مناسب می باشد. شما باید به خوبی بدانید که نیاز است نیمی از هزینه خریداری خودروی دیگنیتی را در ابتدا پرداخت کنید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()