در هر یک از دوره‌ های فروش اقساطی ایران خودرو شما می توانید انواع خودروهای تولید شده کمپانی ایران خودرو را مشاهده کنید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که کمپانی ایران خودرو در هر یک از دوره‌ های فروش اقساطی اش خودرو های متنوعی را به مشتریان ارائه می دهد. فرنام خودرو یکی از نمایندگی های فروش اقساطی ایران خودرو به شمار می‌ رود که هر یک از خودروهای تولید شده ایران خودرو را در دوره فروش اقساطی به مشتریان معرفی می‌ کند. فروش اقساطی ایران خودرو  بر اساس قوانین مشخص شده کمپانی انجام خواهد شد که شما باید به خوبی هر یک از دوره های فروش اقساطی را در سایت اینترنتی فرنام خودرو دنبال کنید.

فروش اقساطی ایران خودرو در کمترین زمان

  اگر شما قصد دارید در هر یک از دوره‌های فروش اقساطی ایران خودرو ثبت نام کنید باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مشخصات خودروی خریداری شده تان اطلاعات کافی به دست بیاورید. در واقع باید به خوبی بدانید که خودروهای تولید شده ایران خودرو ویژگی‌ها و مشخصات خاصی دارند و قیمت خرید اقساطی خودرو با یکدیگر فرق می کند. بنابراین در صورت خرید اقساطی ایران خودرو اگر می خواهید در کمترین بازه زمانی خودروی خود را تحویل بگیرید باید ویژگی ها و مشخصات خودرو را بشناسید. کارشناسانی که در شرکت فرنام خودرو حضور دارند سعی می کنند در بازه زمانی کمتری تحویل خودرو را برای شما رقم بزنند. فروش اقساطی خودرو در فرنام خود را در کمترین بازه زمانی انجام می شود.

شما زمانی که فروش اقساطی ایران خودرو آغاز می شود می توانید زمان دقیق تحویل خودروی مد نظرتان را در سایت فرنام خودرو مشاهده نمایید. در واقع با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو هر یک از خودروهای تولید شده زمان مشخص شده برای تحویل به مشتری دارند. 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()