لوازم یدکی بیل مکانیکی شامل انواع قطعات مختلف می باشد که جزء دسته بندی های متفاوت قرار می گیرند. کاربرد اصلی بیل مکانیکی، اجرای عملیات حفاری عمیق و پروژه های گودبرداری می باشد و عمدتاًٌ جهت امور لوله کشی بین شهری و بین المللی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با وجود نوع کاربردی که این نوع ماشین دارد، شاهد فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی در مدل و برندهای مختلف می باشیم. در این صورت هنگام بروز نقص فنی، امکان خرید  لوازم یدکی بیل مکانیکی و تعویض آنها وجود داشته باشد.

پارت یدک راهسازی از سابقۀ درخشانی در حوزۀ واردات و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین چون قطعات انواع بیل مکانیکی با برندهای متفاوت در سطح کشور فعالیت می کنند.

فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی

توسط سازندگان ماشین آلات سنگین، شاهد ساخت انواع بیل مکانیکی چرخ زنجیری و یا چرخ لاستیکی می باشیم. از این رو هنگام خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی توجه به مدل و برند ماشین از اهمیت بالایی برخوردار است. باکت، بازوی مفصلی، اتاق گردان راننده، سیستم چرخ، سیستم احتراق، باتری، سیستم هیدرولیکی و ... برخی از اجزای اصلی تشکیل دهندۀ بیل مکانیکی به شمار می روند که شامل انواع قطعات ریز و درشت می باشند.

هنگام استفاده از بیل، اطمینان یافتن از سالم بودن قطعات بسیار حائز اهمیت می باشد چون استفاده از بیل مکانیکی آسیب دیده می تواند میزان خسارت بوجود آمده را برای ماشین بیشتر نماید. قیمت قطعات بیل مکانیکی به نوع قطعات و مدل ماشین بستگی دارد. متناسب با نوع ماشینی که در اختیار دارید، جهت تأمین قطعات بیل مکانیکی می توانید از طریق عرضه کنندگان تجهیزات ماشین آلات سنگین استعلام نمائید.   

پارت یدک راهسازی با در اختیار داشتن کلیه امکانات، توانسته موفق به تأمین و فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین همچون لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، کاترپیلار و غیره به صورت کاملاً اورجینال و قیمت مناسب می باشند و همواره آمادۀ تأمین قطعات مورد نیاز شما مشتریان گرامی هستند.

 

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 605
نمایش همه
علاقه مندی ها ()