امروزه بسیاری از افراد برای خرید اقساطی خودرو های کارکرده ثبت نام می نمایند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که خرید خودروهای کارکرده مزیت‌ های بسیار زیادی برای مشتریان دارد.  از آنجایی که کارشناسان سایا خودرو به رفاه حال مشتریان خود می اندیشند شرایط فروش اقساطی خودروهای کارکرده را برای آنها فراهم کرده اند شما می توانید خرید اقساطی خودرو های کارکرده را از طریق سایت اینترنتی سایا خودرو انجام دهید. کارشناسان شرکت هر یک از نکاتی که مربوط به خرید اقساطی انواع خودروهای کارکرده می باشد را به شما اعلام می کنند و سپس ثبت نام شما را انجام می ‌دهند. برای خرید خودروهای کارکرده به صورت قسطی باید به برخی از نکات بسیار مهم دقت داشته باشید که در ادامه آنها را بیان می کنیم

نکاتی در مورد خرید اقساطی خودرو کارکرده

شما زمانی که خرید اقساطی خودرو های کارکرده را انجام می ‌دهید باید به برخی از نکات بسیار مهم دقت داشته باشید. در واقع خودروهای کارکرده نسبت به خودرو های صفر کارکرد بیشتری داشته اند و به همین دلیل ممکن است از نظر مشخصات فنی و یا بدنه دچار مشکلاتی شده باشند. 

 پیش از اینکه خرید اقساطی خودروهای کارکرده را انجام دهید باید به خوبی سالم بودن خودرو را از نظر کیلومتر شمار و همچنین بدنه سالم مورد بررسی قرار دهید. کارشناسان سایا خودرو تمام این موارد را بررسی می ‌کنند و قیمت خودرو را بر اساس ویژگی هایی که خودروی کارکرده دارد به شما اعلام می نمایند. توجه داشته باشید که قیمت خودروهای کارکرده نسبت به خودروهای صفر کیلومتر کمتر می باشد و موارد بسیار زیادی است که روی قیمت کلی آنها تاثیر می گذارد. هر یک از موارد تاثیر گذار روی قیمت خودروهای کارکرده را کارشناسان سایا خودرو می ‌شناسند و زمان خرید اقساطی خودروهای کارکرده مانند خرید اقساطی ایران خودرو به شما آن موارد را اعلام می کنند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()