مزیت های فروش اقساطی خودرو چیست ؟

برخی از اصلی ترین مزیت هایی که فروش اقساطی خودرو دارد و شما باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید عبارت هستند از :

  1. پرداخت هزینه به صرفه تر :

یکی از مهمترین مزیت هایی که  فروش اقساطی خودرو دارد و بسیاری از افراد را جهت خرید اقساطی خودرو ترغیب می کند هزینه مناسب می باشد. در واقع شما می توانید یکی از انواع خودروهای آرشا خودرو را انتخاب کرده و یکی از آنها را که هزینه مناسبی دارد و با بودجه تان مطابقت دارد را خریداری کنید. نیمی از هزینه خودرو را باید به کارشناسان آرشا خودرو پرداخت نمایید و نیمی دیگر هزینه را به صورت قسطی می توانید در دوره اقساط مشخص شده پرداخت نمایید. توجه داشته باشید که جهت فروش اقساطی خودرو قوانین مشخص شده وجود دارد و شما باید بر اساس آن قوانین عمل کنید تا سند خودرو به نامتان زده شود.

  1. انتخاب خودروی مورد نظر :

کمپانی های متنوعی هستند که فروش اقساطی خودرو را در دوره با زمانی مشخص شده اعلام می‌ کنند. بنابراین شما می توانید با آغاز فروش اقساطی انواع کمپانی های خودرو هر یک از خودروهایی را که بیشتر به آن علاقه دارید را انتخاب کنید. آرشا خودرو با انواع کمپانی‌ های خودرو قرارداد دارد و به همین دلیل شما می‌ توانید هر یک از انواع خودرو هایی را که در دوره فروش اقساطی قرار می‌گیرند خریداری کنید. توجه داشته باشید که زمان فروش اقساطی خودرو از طریق سایت اینترنتی آرشا خودرو اعلام می‌ شود. بنابراین باید به خوبی اخبار مربوط به فروش اقساطی انواع کمپانی های خودرو را از طریق سایت اینترنتی دنبال کنید.

  1. دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش از نمایندگی :

یکی دیگر از مزیت هایی که مربوط به خرید اقساطی خودرو می باشد دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش از آرشا خودرو می باشد. شما باید به خوبی بدانید که آرشا خودرو به عنوان یکی از نمایندگی‌ های فروش خودرو زیر نظر کمپانی های متنوع فعالیت می ‌کند. 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()