مزیت های فروش اقساطی سایپا

برخی از مزیت های  فروش اقساطی سایپا که شما باید با آنها آشنا باشید و نمایندگی آرشا خودرو به مشتریان اعلام می کند عبارت است از :

  1. خرید خودرو با کمترین هزینه :

یکی از مهمترین مزیت هایی که فروش اقساطی سایپا دارد این است که شما قادر خواهید بود با کمترین هزینه یکی از خودروهای متنوع سایپا را تهیه و خریداری نمایید. دقت داشته باشید که قیمت هر یک از خودروهای اقساطی سایپا در سایت آرشا خودرو وارد شده است. بنابراین پیش از اینکه خودروی مد نظرتان را انتخاب کنید باید قیمت آن را مورد بررسی قرار دهید. شرایطی که مربوط به فروش اقساطی سایپا است به این صورت می باشد که باید نیمی از هزینه آن را پرداخت کنید و نیمی دیگر از هزینه را به صورت اقساطی به آرشا خودرو ارائه دهید. اقساط خودرو به صورت دوره ای برای شما تنظیم می ‌شود تا قادر باشید هر ماه قسط خود را پرداخت کنید

  1. دریافت گارانتی خودروی خریداری شده :

با آغاز خرید اقساطی سایپا  و خرید یکی از خودروهای قسطی این کمپانی شما می‌توانید گارانتی و خدمات پس از فروش خودرو را هم از آرشا خودرو دریافت نمایید. گارانتی و خدمات پس از فروش هر یک از خودروها به مشتری اطمینان خاطر می‌ دهد که اگر خودرو دچار ایرادی شود می‌ تواند با کمترین هزینه آن را برطرف نماید. دقت داشته باشید که زمان خریداری خودرو های تولیدی سایپا به خوبی گارانتی و خدمات پس از فروش آن را از نظر معتبر بودن بررسی کنید. آرشا خودرو از آنجایی که تنها فروش اقساطی سایپا و همچنین کمپانی های معتبر دیگر خودرو را بر عهده دارد گارانتی و خدمات پس از فروش خود را با تضمین به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین شما با خیال راحت می توانید هر یک از انواع خودروهای تولیدی سایپا را که در زمان فروش اقساطی سایپا معرفی می‌شود از آرشا خودرو خریداری کنید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 643
نمایش همه
علاقه مندی ها ()