مزیت های فروش اقساطی ایران خودرو چیست ؟

برخی از مزیت هایی که فروش اقساطی ایران خودرو توسط آرشا خودرو دارد عبارت است از :

  1. اطمینان از کیفیت خودرو :

با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو بسیاری از افراد ثبت نام می کنند و دلیل اصلی آن هم کیفیت مناسب خودروهای تولید شده ایران خودرو می باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که کیفیت خودروهای تولید شده آرشا خودرو بسیار عالی و مناسب می باشد. آرشا خودرو تنها آن دسته از خودروهایی که کیفیت مناسبی دارند را به مشتریان خود تحویل می دهد. بنابراین شما می توانید با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو هر یک از خودروهای با کیفیت تولید شده کمپانی ایران خودرو را از آرشا خودرو خریداری کنید.

  1. مناسب بودن قیمت خودرو و تعداد اقساط :

هر زمان که فروش اقساطی ایران خودرو آغاز شود کارشناسان شرکت آرشا خودرو قیمت خودروها را به شما اعلام می کنند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که هزینه خرید خودروهای ایران خودرو بسیار مناسب می باشد و به همین دلیل شما با آغاز فروش قسطی می توانید هر یک از خودروها را با بهترین قیمت خریداری کنید. دقت داشته باشید که شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را باید به خوبی بشناسید. یکی از مهمترین این شرایط پرداخت کردن نیمی از هزینه خودرو می باشد. نیمی از دیگر هزینه خودرو را شما باید به صورت قسطی پرداخت کنید. هر یک از شرایطی که مربوط به خرید خودرو باشد را کارشناسان آرشا خودرو به خوبی برای شما بیان می کنند تا بتوانید در کمترین بازه زمانی خودروی مورد نظر خود را خریداری کنید.

  1. ایجاد شرایط خرید اینترنتی :

یکی از دیگر مزیت هایی که خرید اقساطی ایران خودرو دارد این است که فروش اینترنتی خودرو را برای مشتریان خود فراهم کرده است. بنابراین شما می توانید انواع خودروهای کمپانی ایران خودرو را به صورت اینترنتی از آرشا خودرو خریداری کنید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 732
نمایش همه
علاقه مندی ها ()