زمانی که فروش اقساطی ایران خودرو آغاز می شود شما باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید خودرو مد نظرتان را به صورت قسطی خریداری کنید. آرشا خودرو به خوبی شرایطی که مربوط به خرید اقساطی ایران خودرو می باشد را برای شما توضیح می دهد تا شما با آگاهی بیشتری اقدام به خرید اقساطی خودرو نمایید. در واقع شما نیاز است که تمامی شرایط مربوط به فروش اقساطی ایران خودرو را بشناسید. در صورتی که بر اساس شرایط فروش اقساطی اقدام به خرید خودرو نکنید ممکن است نتوانید خودروی خود را خریداری کنید. آرشا خودرو شرایط خرید اقساطی ایران خودرو را برای مشتریان خود به صورت اینترنتی فراهم کرده است تا آسان تر خریدشان را انجام دهند

انتخاب ماشین بر اساس بودجه :

کمپانی ایران خودرو یکی از معتبرترین کمپانی های تولید خودرو می باشد که با آغاز فروش اقساطی اش بسیاری از افراد ثبت نام می کنند. شما باید به خوبی بدانید که با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو از طریق سایت اینترنتی آرشا خودرو می توانید با ماشین های فروش قسطی آشنایی به دست آورید. قیمت فروش آنها را به خوبی بررسی کنید تا یکی از آنها که بودجه تان به خریدش می رسد را انتخاب نمایید. 

تحویل پنج گردش آخر حساب :

 از دیگر موارد بسیار مهمی که زمان فروش اقساطی ایران خودرو باید به آن توجه زیادی داشته باشید این است که پنج گردش آخر حساب خود را به آرشا خودرو تحویل دهید. با بررسی کردن حساب شما کارشناسان اطمینان خاطر پیدا می کنند که می توانید اقساط را در دوره مشخص شده به صورت دقیق پرداخت نمایید.

تکمیل کردن دقیق اطلاعات به صورت اینترنتی :

در صورتی که شما می خواهید در دوره خرید اقساطی ایران خودرو به صورت اینترنتی ثبت نام کنید باید اطلاعات درخواست شده را به صورت دقیق وارد نمایید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 554
نمایش همه
علاقه مندی ها ()